Ik wil me als meisje kleden

  • 11 August 2018
  • 10 reacties
  • 1425 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag me als meisje kleden terwijl ik een jongen ben. Ik wordt heel geil van die gedachte en wil graag als meisje sex hebben met mannen. Ik weet alleen niet waar ik mannen kan vinden die dit willen. Ik voel me ook best onzeker hier over. Vinden jullie dit raar? En nog een vraag voor de meiden: Hebben jullie tips om vrouwelijker te zijn? En hebben jullie misschien ideeen wat voor meisjes kleren ik zou kunnen aandoen? Bijvoorbeeld een a lijn rokje of een jurkje. Alvast bedankt voor jullie hulp x

10 reacties

Hi Onbekendddd,

wil je je als jongen alleen verkleden in meisjeskleren of zou je ook een meisjeslichaam willen hebben?

Ik bedoel, denk je dat je transgender bent of val je als jongen gewoon op andere jongens en ben je gay?

Wil je die andere jongens een beetje voor de gek houden door je als meisje te verkleden en dat ze er pas achter komen dat je geen meisje bent als jullie seks hebben of wil je wel dat ze van het begin af aan weten dat je een jongen in meisjeskleren bent en is het een soort seksueel spel voor jou?

Op welke leeftijd jongens of mannen val je en hoe oud ben jezelf?

Btw ik vind het niet gek om als jongen seks met andere jongens te hebben, want dat heb ik zelf ook. Ik ben gay, alleen verkleed ik me niet als meisje.
Maar iedereen is verschillend en dus is het niet raar als jij dat leuk vindt.

Groetjes,
M&M’s
Badge +5
Je moet zeker doen wat je leuk vind, een als dat is dat je je verkleed als meisje is dat helemaal prima.
Voor tips hoe je je meer als meisje kan gedragen of opmaken kun je het beste even zoeken op YouTube waar veel jongens tutorials hebben gemaakt over kleding, make-up en houding om zoveel mogelijk op een vrouw te lijken.
hey m en ms. Ik ben er eerlijk gezegd nog niet uit maar ik denk dat het voor mij meer iets is dat als ik geil ben dat ik me dan als meisje wil kleden en dan mag de jongen best al wel weten dat ik een jongen ben voordat we seks hebben.

Ik zelf ben 17 en heb het liefst dat de ander ook ongeveer 17 of ouder is.

Groetjes van mij!
Hey spr1ng bedankt! Ik zal zeker even op youtube gaan kijken!
Ik heb op youtube gekeken en daar staan inderdaad ook een aantal goede tips!
Er zijn ook sites waar tips op staan
Hi Onbekendddd,

het is niet erg als je dingen nog aan het ontdekken bent. Doe dat ook vooral. Zo kun je er iig achter komen wat wel en niet bij jou past :)

Is er iemand die dit van / over jou weet? Bijvoorbeeld een vriend/vriendin ofzo waar je het al mee gedeeld hebt?

Het zou wel kunnen helpen, als je er met iemand over zou kunnen praten.
Ken je https://www.jongenout.nl ?

Daar kun je veilig, want iedereen is max. 18 jaar, erover praten en misschien ontmoet je jongens die hetzelfde meemaken en voelen.

Nog een paar vraagjes (kijk maar of en welke je wilt beantwoorden):
is het tot nu toe alleen nog maar alleen denken over jezelf verkleden als meisje of heb je dat ook al eens in het echt gedaan?
En was dat dan, dat je dan alleen in je eigen slaapkamer was of met anderen?
Is er iemand waar je nu verliefd op bent en is dat een jongen of een meisje?
Heb je al eens verkering gehad en heb je al wat seksuele ervaringen opgedaan?

Ik heb het zelf alleen met jongens gedaan, die er ook als jongen uitzien. Tijdens het lezen van jouw topic ben ik wel een beetje gaan fantaseren over hoe het met "jou", verkleed als meisje, zou kunnen zijn. Omdat je zei dat die andere jongen van tevoren best mag weten dat je een jongen bent, maar verkleed als meisje, vond ik dat ergens wel soort van opwindend.

Ik val niet op meisjes, maar als ik weet dat je een jongen bent, dan wordt het een soort rollenspel en das best wel geil. Ik denk dus, dat er ook wel andere jongens zullen zijn, die dat leuk zouden vinden.

Als ik het goed begrijp zou je het dan ook niet erg vinden als ik dan bv. tegen jou zou zeggen “wat doet zo’n mooie jongen nu in meisjeskleren? Laat me eens zien dat je wel echt een jongen bent. Etc.”

Ik geef zomaar het voorbeeld van “ik met jou”, om het voor mezelf wat echter te maken en me er een betere voorstelling van te kunnen geven.

Natuurlijk kennen we elkaar niet en mogen ook niet afspreken op dit forum. Verder heb ik al een vriendje of eigenlijk 2 (daar heb ik mijn handen op dit moment al vol aan om dat uit te zoeken, zie mijn topic "Stapelverliefd op Jur etc" als je interesse hebt), dus nog eentje erbij, lijkt me niet echt handig.

Nou ja, ik denk dus dat er wel jongens zijn die zoiets met jou zouden willen doen. Vraag is natuurlijk of jij zoiets ook zou willen. Het is dan eigenlijk “gwn” een gay relatie met “verkleden” om het een beetje oneerbiedig te zeggen. Het kan er wel spannender door worden. De vraag is of het op die manier jou voldoende “geluk” brengt.

Mijn vriendje nu, is wel een jongensachtige jongen, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb ook wel meer “meisjesachtige gay jongensvrienden” en die vind ik ook wel leuk, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen dat er jongens zijn die het leuk vinden.

Sorry voor mijn fantasieën, maar ik hoop wel dat je er iets aan hebt :P

Groetjes,
M&M’s
Hey m en ms, op dit moment is er niemand die dit van mij weet. Ik heb het nog aan niemand verteld. Ik durf het tegen niemand te zeggen...
Ik zal ook even je vragen beantwoorden: Ik heb me twee/ drie keer ongeveer een soort van verkleed als meisje . Ik had toen een bh en string aan maar meer niet.
Dat was wel in mijn eiegn slaapkamer en daar waren geen anderen bij.
Er is nu niemand waar ik verkiefd op ben en mijn laatste verkeeing was 5 jaar geleden. Ik heb toen alleen gezoend en meer niet.
Leuk om te horen dat jij er over kan fantaseren en het ook wel opwindend vindt! Ik zou het liefst veel vaker in meisjes kleren willen zijn en dan niet alleen een bh en een string. Ik weet alleen niet hoe ik aan die meisjes kleren moet komen en wanneer ik deze kleren dan kan dragen. Misschien als ik alleen thuis ben dat het kan.

Ik zou dus ook heel graag dan sex willen hebben met andere jongens/mannen. Ik fantaseer hier vaak over. Ik heb alleen nooit echt nagedacht over gay/hetero zijn maar nu ik er zo over nadenk lijkt dit er wel op dat ik misschien gay ben denk je niet? Ik ben benieuwd wat jij daar over denkt.

Buiten het feit dat de ander best mag weten dat ik een jongen ben ipv een meisje, lijkt het het me ook wel spannend om gewoon echt als meisje sex te hebben met een andere jongen/man en om ook echt als meisje behandeld te worden. Ik heb alleen geen idee waar ik jongens/mannen kan vinden die dit ook zouden willen.

Ik zal jouw topic ook eens bekijken!

Groetjes!
Hi Onbekendddd,

ok, je bent nog een beetje aan het ontdekken hoe het allemaal is en voelt :)

Spannend allemaal, zeker als je alles alleen “moet” doen. Ik bedoel, als er iemand is die je volledig vertrouwt, dan zou je het kunnen delen en als dat een meisje zou zijn, een goede vriendin of een zus of zo, dan wordt het kopen van kleding ook makkelijker. Dan kies jij soort van de kleding uit en gaat samen met haar passen, alsof zij jouw vriendin is. Alleen pas jij de kleren dan en doet zij alsof ze de kleding koopt.

Of wat je ook kunt doen is online shoppen, maar dan moet je wel je maat weten. Daar kun je, als je alles alleen uit moet zoeken, achter komen in de winkel en dan neem je behalve wat kleding voor jongens ook een paar dingen voor meisjes mee, tussen alle kleding die je mee te neemt in het pashokje. In grote winkels valt dat volgens mij niet op.

Toen je het geprobeerd had, van wie had je die kleding dan? Van een zus, vriendin, je moeder of zelf gekocht?

Is het alleen een kleding-dingetje of zou je ook het lichaam van een meisje willen hebben? Of er alleen uitzien als een meisje met eventueel borsten en dan je piemel houden? Of gwn jouw jongenslichaam behouden en alleen je uiterlijk en kleding als meisje willen hebben?

Ik vraag me dus ook af of je echt gay bent, want daar ken ik je nog niet goed genoeg voor.
Ik en mijn twin vallen op jongens en wij vinden jongenslichamen aantrekkelijk en willen seks met jongens, maar daarnaast kunnen we ook verliefd worden op jongens. Ik bedoel te zeggen dat er een verschil is tussen alleen lichamelijke aantrekkingskracht en die bevredigen door met andere jongens te experimenteren en dat je dan niet per se gay hoeft te zijn.

Als je ook verliefd kan worden op jongens dan pas zou ik spreken van dat je gay of tenminste bi zou kunnen zijn. Bi ben je dan dus alleen als je ook op meisjes verliefd zou kunnen worden en er seks mee zou willen hebben. Er zijn nog meer varianten, maar om het nu even soort van simpel te houden heb ik het alleen maar over gay en bi.

Voor mij nu, zou het bij jou nog alle kanten op kunnen, omdat ik het antwoord op al die vragen (nog) niet weet. Als jij wel de antwoorden weet, kun je je eigen (voorlopige) conclusies trekken.

Had je verkering met een jongen of een meisje en heb je toen gezoend of was dat een andere keer? En was dat zoenen dan met een jongen of een meisje?

Ik heb wel eens een docu gezien over she-males in Thailand ofzo. Het zijn jongens die hun piemel nog hebben, maar ook borsten hebben. Twin en ik hadden daar wel eens van gedroomd. Niet dat we het zelf zouden willen zijn, maar om met zo’n jongen verkering te hebben. Zou jou het leuk lijken om zo’n lichaam te hebben of vind je dat helemaal niet leuk.

Uiteindelijk zouden twin en ik toch liever met gwn een jongen seksen en verkering hebben, want we vinden jongenslichamen nou eenmaal aantrekkelijker.

Ik denk dat je wel via één of andere site of app in contact kan komen met jongens die seks met jou willen als je verkleed bent als meisje. Ik weet niet welke sites en ik zou ook wel goed oppassen met wie je dan contact krijgt.

Twin en ik kregen al allerlei “verzoeken tot seks” via onze insta op dm, dus ja. Wij hadden niet eens sexy foto’s erop staan. Gwn ootd en normale foto’s volgens ons. Wel eens dat we in sportkleding waren, zoals bibtight (fietspak) of zwembroek ofzo en dan kregen we al allerlei seksdates aangeboden. Beetje raar, maar ok. We hebben alles nu op privé staan, want we werden er een beetje gek van.

Ik zie wel wat je wel en niet wilt beantwoorden.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Doe wat je wilt (behalve dingen die tegen De wet zijn natuurlijk?).
Wees wie je wilt zijn.
Draag waar je je Fijn bij voelt.
Wees jezelf.

Dat zijn alle tips die je nodig hebt voor je probleem maar ook tips voor je leven in het algemeen

Reageer