Skip to main content

Ik heb veel zin om te masturberen, maar ik ben bang dat mijn ouders per ongeluk sperma zien/ruiken. Ik probeerde masturberen onder douche, maar het is nog koud  en ik heb overgevoelige eikel nog en als de water op de eikel komt dan doet het pijn dus ik kan warme water dan niet aanzetten. Weet iemand hoe kan ik masturberen in mijn kamer, zodat mijn ouders sperma niet zien/ruiken? (Ik ben Pools dus ik maak soms een foutje bij het schrijven.)

Sperma in een zakdoekje, zakdoekje weggooien. Simpeler kan niet. Als je het gewoon direct opruimt ruiken ze het echt niet. Bijna alle jongens masturberen wel trouwens en dat weten je ouders ook. Ik zou me er niet zo druk om maken


inderdaad gewoon zakdoekje of keukenrol-papiertje en hopla de wc in 


Sperma in een zakdoekje, zakdoekje weggooien. Simpeler kan niet. Als je het gewoon direct opruimt ruiken ze het echt niet. Bijna alle jongens masturberen wel trouwens en dat weten je ouders ook. Ik zou me er niet zo druk om maken

Kan het ook wc-papier zijn?


wat ik doe. 

als ik kom dan vrij direct opruimen. zodat het netjes blijft.

en je ouders weten dat wij jongens het doen. 

dus wat @tim16 zegt. niet zo druk om maken


Sperma in een zakdoekje, zakdoekje weggooien. Simpeler kan niet. Als je het gewoon direct opruimt ruiken ze het echt niet. Bijna alle jongens masturberen wel trouwens en dat weten je ouders ook. Ik zou me er niet zo druk om maken

Kan het ook wc-papier zijn?

Ja kan ook


Sperma in een zakdoekje, zakdoekje weggooien. Simpeler kan niet. Als je het gewoon direct opruimt ruiken ze het echt niet. Bijna alle jongens masturberen wel trouwens en dat weten je ouders ook. Ik zou me er niet zo druk om maken

Kan het ook wc-papier zijn?

@Karel187 Dat kan. Ik vind zelf zakdoekjes of keukenpapier fijner. wc-papier is meestal wat dunner


Het makkelijkst is gewoon  onder de douche! In de ochtend met een ochtenderectie ben je het geilst namelijk. Klaarkomen en weg spoelen. 🙃

Maar waarom moet je ervoor schamen voor je ouders. Mischien vinden ze dat heel normaal en willen dat je het erover hebt?

Ik wel verteld het makkelijkst aan mijn vader. Die is heel open over alles ook met bloot zijn in huis. Ik liep dus ik wad 12 jaarcmet een ochtend erectie.  Zei die heel gerustellend..jongen weet jij wat je moet nu gaan doen?! Lekker spelen met je piemel op jouw kamer en een prettige zaadlozing.  Ik deed dat gewoon en kwam terug met een bijna slappe dus nog wat opgezwollen.  Duurt bij mij een tijdje dat mijn penis  helemaal van hard naar soft gaat.😝 En  het was  lekker  zo te zien aan jouw banaan welke trek technieken heb je gebruikt?

 


Ik trek ook af in de hoop dat mn ouders het niet zien maar je moet gwn je sperma zeer goed opruimen en als ze het ruiken denken ze bij mij dat het mijn oksels zijn die stinken 😂


Opvangen in papiertje en doorspoelen en zorgen dat je slaapkamer raam open staat voor de geur 


Reageer