Ik wil het pas doen op mijn 16e, is dat raar?

  • 14 September 2021
  • 8 reacties
  • 277 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoii dit is mijn eerste topping en ik had een vraagje ik lees veel dingen dat leeftijdgenootjes al druk bezig zijn met seks maar ik niet totaal niet zelfs ik wil het namelijk doen op mijn zestiende is dit raar laat even je mening weten thanks !!


8 reacties

Heyy

 

Nee dat is helemaal niet raar!

Iedereen is op een ander moment toe aan seksuele dingen en als jij daar nu nog niet mee bezig wilt zijn is dat helemaal prima en dat is helemaal niks om je voor te schamen! Er zijn namelijk ook genoeg leeftijdsgenoten die er allemaal nog niks van moeten hebben en alles komt op zijn tijd.

 

Don’t worry🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 6
Badge +4

Dat is helemaal niet raar ^(Zoals hierboven ook al is gezegd.)

Ik ben er opzich ook nog niet zo mee bezig (in iedergeval met seks niet dan) maar leeftijdsgenoten van mij wel(15+). 

Je moet het zelf weten if je al klaar bent voor sex als je dat nog niet wult doe dan lekker je ding

 

Hoiii

Soms zijn mensen op hun 14e er al klaar voor, soms pas op hun 20e, of soms helemaal nooit (aseksueel). Dit kan allemaal en is allemaal prima!

 

Groetjes van mij <3

Reputatie 2
Badge

Hoi 

Nee is niet raar De een is er later mee bezig dan de Andere bv de een op hun 12 de en de andere op hun 20 ste  der is geen leeftijd voor je doet het van eer je er klaar voor bent 

Groetjes eror girl

Hey!

Veel mensen vinden het om een of andere reden stoer om daar vroeg mee te beginnen. Dit is niet zo! Je voelt vanzelf waneer je er klaar voor bent en ik denk ook dat je de eerste keer mee moet maken met iemand waar je een diepe connectie mee voelt, niet zomaar iemand.

Het is dus helemaal niet raar! Ik vind het zelfs soms misschien wel gezonder als mensen er nog even mee wachten.

Groetjes Lucas! 

Hey, ik doe het pas tijdens huwelijk uit mijn geloof, en ik raad dat jou ook aan.

 

Doei!

Hoii dit is mijn eerste topping en ik had een vraagje ik lees veel dingen dat leeftijdgenootjes al druk bezig zijn met seks maar ik niet totaal niet zelfs ik wil het namelijk doen op mijn zestiende is dit raar laat even je mening weten thanks !!

Nee tuurlijk is dit niet raar ik was zelf ook 16 sommige vinden dar laat maar je doet het pas wnr jij er klaar voor bent dat is bij iedereen anders

Reageer