Skip to main content

Hoi ik ben 14 en laatst ineens dacht ik aan dat ik vroeger (weet niet meer precies wanneer maar was nog best jong) weleens met (toendertijd) vriend van me wel eens wat heb gedaan.

Hij vroeg een keer of we onze geslachtsdelen aan elkaar konden laten zien en gewoon een beetje kijken. ( hebben we wat vaker gedaan) ben trouwens niet homo🙃

Toendertijd  vond ik t ook niet echt heel leuk ofzo maar het was gewoon meer van ik was jong en dacht dat grappig was ( vond ik toen ook wel:))

Maar nu ik de laatste tijd een beetje nadenk dacht ik dat t  echt niet goed was.

En in principe heb ik nu gewoon t idee van ik ben nu ouder en slimmer en toen was ik jong en wist ik niet wat ik aan het doen was, ik wil nu toch wel echt t gevoel kwijt dat ik een slecht persoon, (  wat ik trouwens half voel)

En ik geef die jongen niet de schuld hoor want die was ook gewoon jonger❣️

Maar ik zou gewoon willen weten of andere dit ook een keer hebben gedaan en of ze me nu echt een slecht persoon vinden.

Want ik zal je wat vertellen er is niks ergers dan jezelf een slecht persoon voelen😥

Dus laat ff weten.

Ps. Ik zoek liever geen contact met die vriend en mijn ouders wil ik t ook liever niet vertellen

Maak je geen zorgen, veel mensen hebben wel al eens geëxperimenteerd of geslachtsdelen aan elkaar laten zien en trekken zich daar later verder niks van aan. De wereld gaat heus niet vergaan hoor en je bent zeker geen slecht persoon opeens daarom.:smile:  Trek je er zelf niks van aan en ga leuke dingen doen in plaats van lopen piekeren over iets onschuldigs

-Onnodige quotes verwijderd-

Ja oke maar t is meer mensen zeggen vaak dat dat pas in de puberteit is bij mij was is t iets voor de puberteit

Het is niet het meest gebruikelijk om op deze leeftijd geslachtsdelen te laten zien en daarin te experimenteren. Maar, waarom zou je een slecht mens zijn? Als jullie er beide mee eens waren is er niks ergs aan de hand.

-Onnodige quotes verwijderd-

Ja oke dus ik hoef me geen zorgen te maken en gewoon weer zonder me slecht te voelen me hobbies te doen want ik wil daar later mijn beroep van maken en ik zit wel over dat en nog dillemas in mn hoofd zoals, ik wil later beroemd worden en dan kent hij mij en dan weet ie dat of dat ik ooit t perongeluk.

In dat op zich ben ik best een drama king🤣 maar toch...

Maat toen ik 6 was heb ik heeft een meisje naakt op mijn lul gelegen en daarna heb ik toen ik 7 was mijn eikel tegen een andere lul gehouden. En ik voel me totaal niet slecht. Dat komt omdat ik het ook niet ben ik was toen jong en dom en het is niet dat ik iemand heb gedwongen om iets te doen.

Reageer