Skip to main content
Vraag

ik wil HET

• September 29, 2025
  • 3 reacties
  • 570 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey ik ben een meisje van 12 jaar ik ben blond, slank en ben best wel actief met masturberen, hoe kan ik er voor zorgen dat ik sex heb ik heb geen vriend en ik heb er nog nooit over gepraat met mn vriendinnen iemand tips? 

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 29, 2025

Ik zou eerst beginnen met vrienden worden met iemand en vanuit daar wellicht een relatie krijgen voordat je begint aan seks. Seks is iets speciaals tussen twee mensen. Je kan hier beter mee wachten tot dat het echt goed voelt.

xx liefs Wolf 🐺

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Hi,

Persoonlijk vindt ik 12 nog best jong om seks te hebben. Zelf zou de toen nog 12 jarige ik dat ook niet doen met zijn vriendin en ik ben nu 16. Als ik jou was zou ik nog even wachten totdat je iets ouder bent. Als je het nu wil (wat ik alleen wel afraad) is via snap iets zoeken maar pas wel op voor vieze oudere mannen die letterlijk je leven kunnen verprutsen, Dat zie ik eigelijk als enige legale optie. Anders zou ik het niet weten. Succes en ik hoop dat je dit in het achterhoofd houdt.

Gr. Ikweetgeennaampje123 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 30, 2025

Doe het alleen met iemand die je écht leuk vindt, niet met de eerste de beste om het toch maar gedaan te hebben. Het is best een grote stap en als de eerste keer fijn was, zal dat later ook zo zijn. Als de eerste keer morsig en vies was, krijg je misschien een afkeer van seks en dan zou je heel veel missen in je leven.