Vraag

ik wil graag vingeren

  • 2 April 2021
  • 2 reacties
  • 751 Bekeken

Badge

uhm hoi ik ben marjel en ben 12 jaar oud ik wil graag vingeren maar ik weet niet hoe.

kan iemand me uitleggen hoe ik moet vingeren


2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Eerst je clitoris masturberen zodat je nat bent en het niet pijn doet, en daarna langzaam een vinger erin duwen, het kan wel pijn doen, maar daarna rekt je vagina wat uit, en na een tijdje kan 2 of meer vingers.

Ga zelfs eens op onderzoek. Kijk wat je prettig vind, wat lekker voelt, waar je opgewonden van wordt, etc.  Dat is je eigen zoektocht.  Ik houd het bij een paar tips:

Als je echt nog compleet nieuw bent hiermee, is het misschien verstandig om eerst eens te gaan kijken wat er allemaal zit daar beneden. Ga gewoon eens met een spiegel zitten en kijk eens wat je allemaal ziet.  Kijk ook eens op sense (Sense.info - Vulva). Hier staat wat info en er zit ook een duidelijk filmpje bij. Kijk eens of je dat bij jezelf ook allemaal kunt vinden.

Als je dat allemaal doorhebt, kun je gewoon eens wat proberen. Kijk wat lekker voelt als je het aanraakt. Veel meiden/vrouwen vinden het prettig om hun clitoris (aangewezen is het filmpje) te stimuleren. Hier kan je bijvoorbeeld overheen wrijven of wellicht met de douchestraal op spuiten. Net wat jij fijn vindt.

Als je wat verder wilt gaan, kan je er natuurlijk ook een vinger in proberen. Maar zorg dan wel dat je al flink nat bent, anders is het niet zo prettig. Dus eerst goed opgewonden raken voordat je erin gaat.

 

We kunnen wel een hoop vertellen maar aan zelf experimenteren, heb je echt het meest. Wij kunnen niet bepalen wat voor jou prettig is. Dat kan je beter zelf ontdekken. Gewoon niet te druk om maken, wij wisten vroeger ook niet hoe het moest. Daar kom je vanzelf achter door dingen te proberen.

Reageer