ik wil graag sex, is dit raar?

  • 3 March 2012
  • 45 reacties
  • 21372 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey allemaal,
ik wil heelgraag een keertje sex, het lijkt me heel lekker. ik heb helaas geen vriendje
wat moet ik nou doen, ik ben pas 13. is dit dan niet harstikke raar?
help!

45 reacties

Hey,
Veel mensen van die leedtijd willen sex.
Zovekeert is het niet ik ben ook 13 en verlang er ookwelis naar maar ik heb ook geen vriendin.
Met vriendelijke groet,
Jonge van 13: Martino
bedankt, maar wat doe ik er aan?!
vingeren is echt zo spannend niet als het lijkt en verder weet niks,
ook niet om het tegen te gaan dat ik graag sex wil
Zelfbevredeging heb je zo gezien ja.
Dat is na een paar x lang niet zo leuk meer.
Ik w8 op een vriendin waarmee ik zulke dingen kan doen.
Dus zo raar is het niet eens


Gr.
13 jarige jonge: martino
P.s als je het echt graag wil en je vind iemand via internet kun je webcame sex doen.
Dan kleed je je uit en laat je je geslachts delen zien (zorg dat je hoofd niet in beeld is wand anders kan die ander je opnemen)
Gr.
Hey,

ik snap dat je graag seks wilt,meerdere meisjes en jongens van 13 willen dat wel.

je moet eraan denken dat de eerste keer heel bijzonder is. dus lijkt het me ook dat je dat bijzondere moment wilt delen met iemand van wie je ècht houd.

ga niet opzoek naar een leuke jongen,liefde kom je tegen..

als je dan een leuk vriendje heb,en er zeker van bent dat je er klaar voor bent en hij ook,kan je altijd nog aan seks beginnen.

x
ik verlang ook wel eens naar sex en ik ben 12 (bijna 13) (op 28 april word ik 13)


dus het is niet raar dat je verlangt naar sex


groeten me
Ze zeggen dat liefde jou vind nou dan duurt dat sppe,etje verstoppertje aardig lang a.s je het mij vraagd gewoon door blijven gaan en wachten heb je niks en zorg wel dat je het veilig doet sls je het doet 😉
hey allemaal,
ik wil heelgraag een keertje sex, het lijkt me heel lekker. ik heb helaas geen vriendje
wat moet ik nou doen, ik ben pas 13. is dit dan niet harstikke raar?
help!





heb ik ook !!!!!!!!!!
boyxxx denk je echt dat zij nu met je wil gaan neuken?
WTF je moet elkaar beter kennen elkaar aardig vinden enzo!
neee

het is niet raar

het is de natuur

iedereen heeft datt
Een jonge dat is waar ik heb haar op hyves.
Alleen daar staat geen recente leeftijd's foto.
xD verder is ze heel aardig en leuk.
hey,
ik ben 13 en ik heb vorige zomer een keer seks gehad met een meisje van 15.
het was echt heel fijn 😳
kom op, blijf eens bij dit topic!
hiervoor heb ik het niet aangemaakt.
stelletje *********jongens
greetz.http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png
Terug naar het onderwerp......
Meid het is niet gek..
Waarom zouden al die andere meiden zich mastruberen.??
Die willen dat ook gewoon,lijkt mij dan...
Maar je moet niet met de eerste de beste jongen naar bed gaan..
Kun je spijt van krijgen..
hey allemaal,
ik wil heelgraag een keertje sex, het lijkt me heel lekker. ik heb helaas geen vriendje
wat moet ik nou doen, ik ben pas 13. is dit dan niet harstikke raar?
help!


Nee ik vind het niet raar, misschien met je je zelf gaan vingeren als je dat nog niet doet. Dat kan een vijn gevoel geven
ik wil eigelijk sex hebben met iemand die ik amper ken ik bedoel ik wil alles veilig doen maar als je iemand kent dan kan het NASTY aflopen ik heb bijvoorbeeld een meisje op mijn school die het met een jongen heeft gedaan die een klas hoger zat en ze wordt nu **** genoemd en dat soort dingen kijk dat wil ik niet heben voor een meisje waar ik het mee doe...
heeft iemand miss. nog een reactie voor mij?
heeft iemand miss. nog een reactie voor mij?

Maak anders een nieuw Topic aan... Door al die reacties die niets te maken hebben met het onderwerp is het een beetje onoverzichtelijk geworden.
dat is echt niet raar hoor, ik was 12 toen ik voor t eerst sex had.
doe t de eerste x wel met iemand die je vertrouwd

heb je al wel is iemand gepijpt ofzo? want daar zou ik mee beginnen als ik jou was
x
Heej,
ik verlang er ook wel een xtje naar en ik heb een vriend ik heb het al een keer gedaan....
het is niet zo leuk dat je denkt... de 1ste keer doet heel veel pijn!!!


Groetjes Anoniempje123456 ( 18 Jaar )
Heej,
ik verlang er ook wel een xtje naar en ik heb een vriend ik heb het al een keer gedaan....
het is niet zo leuk dat je denkt... de 1ste keer doet heel veel pijn!!!


Groetjes Anoniempje123456 ( 18 Jaar )


valt wel mee hoor.
x
Heeheey
nee hoor ik ben ook nog maar 13 en ik heb er ook vaak zin in. oke beetje nutteloze reactie ik weet het maarjaa.
maar weet: het is normaal!
xx
nachtegaal!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/biggrin.png

Ik had dezelfde vraaghttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png

Ik verlang er ook vet vaak naar hoor!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png alleen dan schaam ik me er ook een beetje voorhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/rolleyes.png

xx!
Hoi
Het is normaal op jeleeftijd. Sommige doen het ook bij hun zelf op die leeftijd. Misschien helpt het je om het in bad te doen of aan je eigen lichaam te prunssen.
xx
neej het is denk ik niet heel raar xxd

Reageer