Skip to main content
Vraag

ik wil graag sex

• August 11, 2025
  • 8 reacties
  • 356 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben Lionel 15 jaar en ik wil heel graag sex maar niemand wilt met mij is er iemand die mij kan helpen?? Ben wel opzoek naar een meisje 

4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum.

de Kindertelefoon

8 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 11, 2025

Ik zou eerst vrienden met iemand worden ipv gelijk opzoek gaan naar seks. Dat werkt over het algemeen het beste. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 11, 2025

@Wolf  ben jij een meisje

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 11, 2025

Lees de tekst onder m'n bericht

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 11, 2025

@Wolf  hoe oud ben je

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 11, 2025

@Lionen15 stop hiermee. dit is schending van de forumregels. informatie over een persoon kun je vinden in hun profiel maar wat je nu doet mag echt niet.

ga idd eerst maar op zoek naar een vriendin voordat je seks hebt. wel zo handig.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 11, 2025

@Wolf  hoe oud ben je

Alle info die je nodig hebt kun je in iemands profiel vinden, zoals ​@matpat13 ook al zei. 

Bovendien weet ik niet waar je hier mee naar toe wilt gaan. Als je op zoek bent naar seks op dit platform, ben je bij het verkeerde addres. 

Ten eerste is het illegaal, pas seks na je 16de is volgens de wet toegestaan. Daarnaast is alles op dit platform anoniem, en contact gegevens uitwisselen is hier absoluut streng verboden. 

Dus om samen te vatten, ga ergens anders op zoek, want wat je nu aan het doen ben, heeft echt nul zin. 

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 11, 2025

@Wolf Seks onder 16 is niet verboden, een 13 en 15 jarige kunnen en mogen seks met elkaar hebben als ze het allebei willen. Een 17 jarige en een 14 jarige, dat mag niet 😅

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 11, 2025

Ik zou eerst vrienden/verkering worden/krijgen met een meisje, en langzaam toewerken tot het moment dat jullie er klaar voor zijn. Meteen seks hebben is geen goede optie.