Vraag

ik wil graag sex

  • 22 December 2019
  • 8 reacties
  • 371 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik wil heel graag sex hebben met m’n crush. Hij Klm binnenkort weer naar mij hoe kan ik hem dan het beste verleiden om in mijn bed te gaan 


8 reacties

Geef hem subtiele hints, de meeste jongens zijn helemaal niet moeilijk om te verleiden, als hij het ook wilt zou het heel makkelijk moeten worden, probeer hem wel er langzaam in mee te laten gaan in plaats van gelijk in een keer te beginnen.

En één gouden tip, stuur hem net voordat hij komt deze emoji😏, dan moet het wel lukken 

En natuurlijk, het allerbelangrijkste, zorg dat jullie er allebei zin in hebben 

Hallo Snap is k..

Het is niet toegestaan om mensen te vragen om hun snap en je snap te delen. Ik ga je rapporteren, niks tegen jou maar omdat contactgegevens uitdelen verboden is zie regel: 7. 

Hallo anoniem meisje28 :)

Geef hem inderdaad subtiele hints en probeer hem op te winden door bijvoorbeeld sexy kleding aan te trekken of opwindende bewegingen maken op zijn schoot. Doe het wel veilig als je crush ook seks met jou zou willen hebben.

-Dr8gon99

Reputatie 3
Badge +3

En even voor de meiden 

 

wat zal ik aan doen 

Reputatie 1
Badge +1

Ookal  ben ik een jongen je van miss zo’n T-shirt aan doen die boven je buik eindigd en dan ga bh aan hebben en korte broek waar ja kont goed te zien is en lange sokken 

Je kan het beste lingerie aandoen want dat vinden jongens opwindend (ook al ben ik net zoals mijn voorganger een jongen).

-Dr8gon99

Reputatie 3
Badge +3

Je kan het beste lingerie aandoen want dat vinden jongens opwindend (ook al ben ik net zoals mijn voorganger een jongen).

-Dr8gon99

Zou dat dan niet raar zijn als hij niks met mij wil doen sta ik daar in m’n linger

Reputatie 3
Badge +3

Ookal  ben ik een jongen je van miss zo’n T-shirt aan doen die boven je buik eindigd en dan ga bh aan hebben en korte broek waar ja kont goed te zien is en lange sokken 

Dit zou kunnen en dan een eentje die doorschijnt en water op m’n tepels doen 

Reageer