Vraag

Ik wil graag seks met mijn vriendin

  • 13 September 2021
  • 4 reacties
  • 370 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik ben een jongen van 14 jaar en ik heb al een tijdje een vriendin. We hebben het heel leuk samen en het wordt steeds spannender tussen ons :stuck_out_tongue_winking_eye:.  We wilden allebei wel meer, dus we hadden het hier vaker over. We wisten het beiden nog niet helemaal en laatst gingen we dus afspreken. Ze kwam bij mij thuis en ik was al de hele tijd geil en toen kwam zij ook nog binnen. Na een tijde zag ze dat ik een stijve had :sweat_smile:. We zaten er beiden over te giechelen, maar op eens vroeg m’n vriendin om of ik m’n broek uit wilde doen. Ik was zo geil dat ik daar wel zin in had en daarna ging het eigenlijk best snel. Zij heeft mij afgetrokken en ik heb haar gevingerd :heart_eyes:. Het was een geweldige ervaring en nu willen we allebei dus meer (seks), alleen weet ik niet of het vreemd is aangezien we beiden 14 zijn. Kan iemand mij advies geven of ik dit beter wel of niet kan doen?

Groetjes, Anoniem69 :hugging:


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Dit is erg normaal op jouw leeftijd, had ik ook!(dat ik seks wilde) Nu doe ik het elke dag met mijn broer.

@emogirl69 Dankjewel voor je antwoord trouwens, maar is dat niet een beetje raar dat je het met je eigen broer doet? volgens mij is dat incest :rolling_eyes:

Reputatie 2
Badge

@Anoniem69 nee hij is mijn half broer zo erg is dat niet.

Hoi Anonymous,

Als je het beide goed vind dan is dat prima. Luister wel naar elkaar en stop als de ander zijn/haar grens aangeeft. Zorg natuurlijk ook voor veilige seks.
 

Groetjes van mij

Reageer