hoi ik ben bryan en ben bijna 12 jaar ik wil echt graag seks en heb een vriendin maar durf dit niet te vragen dus daarom vraag ik aan jullie om tips advies of ervaringen dus als jullie iets weten ik hoor het graag en trouwens nog wat ik wil ook graag vingeren en zoenen en strelen dus als jullie iets weten van tips of advies of ervaringen help alstjeblieft
Denk eerst goed na wat je wilt. Wil je seks of wil je beffen, of wil je gepijpt woorden, of wil je haar vingeren? Als je er uit dent Vraag voorzichtig of ze seks (of iets ander wat je wilt doen) zou willen met jou,zeg er ook bij dat het je niet erg vind als ze nee zegt, en dat ze er niet meteen antwoord op hoef tegeven. En dat ze okal zeg ze ja er altijd mee kan stoppen.
Als ze wil dan kan je het gaan voorbereiden.
Goed paaten met haar wat ze wil en hoe veer ze wel gaan, wat jij wil en hoe veer jij wil gaan, waar julie het willen gaan doen, en wat voor voorbehoedsmiddelen jullie gaan gebuiken als jullie seks willen gaan hebben.
Hoe je het gaat vertellen aan jullie ouders,en of jullie het gaan vertelen aan jullie ouders.
Diet zijn mijn tips . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Oke listen up.
Kijk d’r aan in d’r ogen, kijk dan naar d’r lip en dan terug nr d’r ogen. Dit s een soortvan hint zo van, fakka ik wil tongen. Als ze niks doet, weet je al dat ze niet wilt. Gaat ze er in mee, dan is t top. Tijdens t zoenen kan je d’r rustig aan d’r borst of ass strelen, merk je dat ze ongemakkelijk er van word? Gelijk stoppen. Als ze het nog steeds leuk vind kan je d’r shirt uittrekken en verder gaan
belangrijk is om niks te doen wat ze niet wilt.
reageer ff hoe t is gegaan :)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.