ik wil graag seks


Badge

Ik ben Evie en ik ben 13 jaar ik word bijna 14

Ik zoek iemand die seks wil hebben want ik wil graag seks

Dus is er iemand die dit gevoel ook heeft en ben je een jongen reageer dan plss

(deel reactie verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregels 6 en 7)


Dit topic is gesloten

10 reacties

Reputatie 2
Badge +1

 Je mag hier helaas  geen gegevens geven anders had ik wel gedaan hoor.en  snap/insta mag ook niet

 

 

Reputatie 6
Badge +12

Je mag op dit forum geen privé gegevens delen. Ook is het niet verstandig zomaar seks te hebben met iemand die je nietkent...

Reputatie 6
Badge +12

Maar trouwens je gaf een plaats aan en dat geeft al aan dat je daar ook ergens woont dus ik denk dat dat ook al niet de bedoeling was

 

Reputatie 1
Badge +1

Het is niet heel verstandig om de eerste en beste Guy die je vind je door te laten ontmaagden. ik bedoel dat kan maar een keer en als je later gaat terug kijken als je 25 bent ofzo vind je het zonde (lijkt mij) en had je het opnieuw willen doen. Wacht gewoon tot je het juiste moment hebt met iemand...

Reputatie 5
Badge +3

onnodige quote verwijderd

Vele willen het hier wel op het forum, helaas mag je geen snap gegevens delen..

 

groet

djeroontje

Ik zou het persoonlijk niet doen via iemand die je op het internet vindt. Je kan het veel beter doen met een jongen die je al langer kent dan alleen via dit. Ik hoop ook voor je dat je het ook deels als grapje bedoeld, want stel je je wordt nu ontmaagd door iemand via dit platform zal je later de grootste spijt hebben. Ik zou zeggen wacht tot je een vriendje hebt waar je echte liefde voor voelt en dan zou ik de liefde met hem uitmaken en niet met een persoon die je via het internet hebt ontmoet door zo een vraag als deze

Badge +1

Ik snap je wel Evie want ik ben ook 14. Maar ik zou het niet via hier doen. Plus je kan hier geen gegevens delen.

Hallo Evie :)

Je kunt het beter met een jongen doen waarbij er wederzijds vertrouwen en liefde is in plaats van iemand via het internet.  En contactgegevens delen mag sws niet dus hier gaat het je niet lukken om iemand te vinden om seks mee te hebben.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 1
Badge +1

Ik wil dat ook heel graag! En ik ben jongen 13

Reputatie 7
Badge +7

Hallo allemaal,

 

dit topic wordt gesloten omdat het niet de bedoeling is om op het forum contactgegevens met elkaar uit te wisselen., zoals sommigen van jullie hierboven al gezegd hebben :-)

Groetjes,

 

Marieke, De Kindertelefoon