ik wil graag seks

  • 16 October 2020
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 14 en ik zou graag willen weten hoe het is om seks te hebben maar ik weet hoe ik het aan iemand zou moeten vragen


4 reacties

Ik zou niet meteen iemand om seks vragen, fix eerst gwn eens een vriendin (natuurlijk niet alleen voor seks).

Seks draait over het algemeen om liefde, in ieder geval een klein beetje (bijv. bij onenightstands). Ik denk dat je even rustig aan moet doen. Tuurlijk wil je seks want je zit immers in de periode waarbij je dat soort dingen wil ontdekken maar het is niet zo gezegd zo gedaan. Het is - voor mij in ieder geval - belangrijk de juiste persoon te vinden.

Dan merk je vanzelf aan elkaar of je er beiden klaar voor bent, ook al merk je het, vraag alsnog altijd aan de ander toestemming of verwarring te voorkomen. Klinkt onnodig maar kan heel veel uit gaan maken. Als je de juiste gevonden heb, wil ik je best helpen met een juist berichtje/tekst te bedenken? (Heb er geen ervaring mee maar beetje met common sense en andere reaguurders komen we er wel uit)

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ik sta open voor seks en ik wil super graag.

Ik ben trouwens een meisje.

Maar jammer genoeg mag je hier geen contactgegevens delen.

 

 

Je zit in een periode waar je nieuwsgierig bent naar dat soort dingen. Dat hebben heel veel jongeren van jouw leeftijd. 

Geloof mij maar. Dat moment dat je met iemand bent en seks krijgt, komt vanzelf. Heb geduld.

Reageer