Ik wil graag seks

  • 4 August 2020
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Badge

Ik wil graag seks  ik ben jongen 13 jaar De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6 & 7


5 reacties

Bruh veel plezier met van de site geband worden

Roy het is niet toegestaan om persoonsgegevens te delen. Dus ik rapporteer je daarvoor. Daarnaast weet jij niet wie er hier op reageert. Jij kan vanaf je telefoon, of laptop niet zien of deze persoon echt is zoals hij of zij zegt dat die is.

Het hebben van seks met vreemden is sws al niet aan te raden, beter kun je even wachten tot je iemand leert kennen en vertrouwd.

See ya!

Spookyzx. 

Hallo Roy:)

Lees gewoon de forumregels, HOE MOEILIJK KAN DAT ZIJN?. Echt, ondertussen ben ik zo klaar met mensen die contactgegevens delen. De Kindertelefoon zou gewoon een zero-tolerance beleid moeten invoeren. Direct een ban bij het delen van contactgegevens en andere belangrijke regels.

-TheMightySlayer <3

Je weet het al. Contactgegevens delen mag niet. Als je een scharrel wilt zoeken maak je maar Tinder ofzo maar hier mag het niet.

Groet

Hey,

Zoals eerder al gezegd is,  is het niet toegestaan om persoonlijke contact gegevens uit te wisselen . Lees de aub de forumregels. 

Hier is dit forum niet voor.

Tnx

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer