Skip to main content

ik wil graag luiers dragen, tips?

• March 15, 2025
  • 9 reacties
  • 771 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi ik ben ruben (niet mijn echte naam) en ik ben 14 jaar ik wil graag luiers dragen want ik vind het lekker zitten en heb er een fijn gevoel bij alleen ik weet niet wanneer ik ze kan dragen  als ik het stiekem zou doen en moet ik dit vertellen tegen mijn ouders of juist niet waar kan ik ze kopen en welke en in welke maat? alvast bedankt!!!

9 reacties

• April 30, 2025

hallo ruben

ik zou als ik jou was drynites (8-15j)kopen deze koop ik zelf altijd bij de albert heijn, je zou ook luiers bij de kruidvat in maat 7 kunnen halen. bij mij zelf weten mijn ouders het niet. let er wel op dat er bij veel luiers een geur vanaf komt dus pas daarmee op

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 2, 2025

ja ik zat hier ook al overna te denken maar ik denk dat ze te klein zijn of niet genoeg houden

• June 2, 2025

Er zijn nu ook nieuwe van 13+ die nog groter zijn, ik denk dat het daarom wel past aangezien bij mij ook en ik ben 15 en vrij standaard formaat

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 3, 2025

houden die veel 

• June 3, 2025

ja

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 17, 2025

Ja kruidvat luiers maat 7 kunnen genoeg plas opvangen.

En die drynites ook alleen zitten die iets losser dat is het verschil met broekjes je kunt op die pakken zien van hoeveel kilo tot hoenveel kilo ze zijn dus ben je 50 kilo dan zou je de 13+moeten hebben 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 18, 2025

ik heb zelf aan mn oma gevraagt of te die voor me kon kopen (ik kom vaak bij mn opa en oma)en dat vond ze prima dus ik heb ze verstopt en draag waneer is wil vooral in mn slaap

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 7, 2025

hoi ik ben ruben (niet mijn echte naam) en ik ben 14 jaar ik wil graag luiers dragen want ik vind het lekker zitten en heb er een fijn gevoel bij alleen ik weet niet wanneer ik ze kan dragen  als ik het stiekem zou doen en moet ik dit vertellen tegen mijn ouders of juist niet waar kan ik ze kopen en welke en in welke maat? alvast bedankt!!!

Vertel het tegen je ouders en koop Ninja’mas gebruik ik ook 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 8, 2026

@Janey waarom heb jij (en adviseer je) tegen je ouders verteld (hebben)?  (En waarom ninjamas?)

@NN15000 adviseer je drynites? En/of iets anders? Vraag voor een vriend (niet echt maar bekende excuus haha) (15M)