Skip to main content
Vraag

ik wil graag is ergens naakt rondlopen of naakt iets spannends doen maar hoe

• July 31, 2025
  • 6 reacties
  • 414 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Het lijkt mij erg geil om ergens naakt rond te lopen of iets naakt te doen maar ik weet niet wat en hoe graag tips ben 15

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

ik zou dit doen in je eigen tuin om ergens afgeschermt. in ieddregeval niet zo over straat. er lopen veel pedo's rond of andere creeps die je dan iets aan kunnen doen

• July 31, 2025

@Anoniem 0162  als je alleen thuis bent kun je ook van begin tot einde naakt zijn. Je kunt ook naar een bos gaan. Wat ik ook vaker doe is naar een maisveld en neem dan een rugzak mee. Ik loop dan eerst er een stukje in en kleed me dan helemaal uit en stop ik m’n kleren in de tas en loop dan weer wat rond. Als het buiten donker is zullen er heus in je buurt plekjes zijn waar je naakt kunt zijn. Gewoon even goed nadenken en anders op Google Maps kijken bij jouw in de buurt 

• July 31, 2025

@Anoniem 0162  en anders natuurlijk op een naaktstrand of naturistencampings. Bepaalde zwembaden doen dat ook soms voor info kun je kijken op naaktstrandje.nl 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 31, 2025

Hey, ik zou dit inderdaad op een veilige plek doen zoals thuis

@Aubien , zitten er dan niet heel veel insecten overal?

Groetjes Lupus

• July 31, 2025

Hey, ik zou dit inderdaad op een veilige plek doen zoals thuis

@Aubien , zitten er dan niet heel veel insecten overal?

Groetjes Lupus

@Lupus  heb ik nog geen last van gehad of ik heb geluk gehad. Wel een keer met ravotten in het bos met teamgenoten bij het sportveld 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 31, 2025

@Aubien , nu ben ik nieuwsgierig ;), dus je loopt gewoon een random maïsveld in, met de kans dat je gezien word?

Groetjes Lupus

(Kt, nu blijf ik on topic hoor)