Skip to main content
Vraag

ik wil graag eens seks eens hebben, tips?

• 21 januari 2022
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Ik ben een jongen 15 en wil graag eens seks hebben met een meisje en ik heb geen vriendin en ik zou graag eens tips willen? Woon trouwens in België

1 reactie

Casff40
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 21 januari 2022

Hey Bart,

Wat goed om te zien dat je er mentaal erg klaar voor bent om seksuele handelingen te verrichten. Het kan vaak erg spannend zijn de eerste paar keer. Zorg ervoor dat je weet of je het echt wilt bij de persoon. Het is, en blijft je eerste keer seks. Dit is iets wat (ik persoonlijk iets speciaals moet vinden) gecompliceerd bij sommige mensen. Ik raad je dus aan om echt goed te kijken of je het wel wilt met dat persoon. Seks is iets wat niet te snel moet gaan. Ik weet dat veel jongens in de kleedkamer vaak praten over seks, en hoeveel meisjes ze al hebben bevredigd. Trek je hiervan niet teveel aan. Het kan soms/vaak gewoon bullshit zijn. Als je nog vragen hebt, lemme know en succes!! 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen