Skip to main content

Ik wil graag eens een meisje naakt zien.

• November 17, 2025
  • 6 reacties
  • 785 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal!

Ik wil heel graag eens een meisje van rond m’n eigen leeftijd naakt willen zien, maar ik weet niet hoe…. Ik heb wel al eens een meisje gehad die na dacht over het idee maar ik kreeg uiteindelijk een foto dat ze met haar hand in haar onderbroek zat. Hebben jullie tips of ervaringen in dit om dit te doen? Alle tips zijn welkom :)

Greetings,

Anoniempke

6 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 18, 2025

Zoek een meisje die je leuk vind.

En na een tijdje kan het zijn dat ze zich uit kleedt voor je maar dat kost tijd .

En ga het zeker niet te snel doen alles op een tijd dat is voor beide het beste .

• November 18, 2025

Ik zou het niet direct aan een meisje vragen en al helemaal niet dwingen om bijvoorbeeld een foto te sturen. Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed want ik ben zelf een meisje haha

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 18, 2025

Precies ​@NN15000 en ​@julia123 je moet niet zomaar dat gewoon aan een meisje vragen. Zal ze niet waarderen 

Liefs Yusa 😙

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 18, 2025

@Yusa ​@NN15000 ​@julia123 ok ik ben ook niet het type dat dwingt en dat zou ik ook zeker nooit doen! Al vast bedankt voor de tips!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 18, 2025

Heeey misschien eens langs een naaktstrand of camping. Ik ben toen ik 15 was meegeweest met een klasgenootje/vriendin die met haar ouders op zo’n camping stond. Daar lopen gewoon jongens en meisjes van alle leeftijden rond en de meeste ook gewoon fully naakt lol 

Kijk niet te obvious though.. ik keek toen ook wel naar de jongens van mijn leeftijd en zij naar mij maar maak het niet creepy x

• November 19, 2025

Ik zal je effe helpen: als je bovenaan deze page ZOEKT naar wat jij wil dan vind je meteen 1058 topics met net dezelfde vraag. Zonder twijfel staat daar iets tussen dat je kan gebruiken 

kindertelefoon+graag+eens+een+meisje+naakt+zien

Maar mijn tip is: als je een meisje naakt wil zien zoek dan een échte levende vriendin van vlees en bloed en na een tijd zou het kunnen dat zij en jij  voor mekaar naakt gaan. 

Vraag er niemand om. Doe het niet via de telefoon, want das meestal nep. Maak er geen obsessie van.