ik wil glijmiddel

  • 22 February 2014
  • 8 reacties
  • 936 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil glijmiddel kopen maar mijn moeder weet niet eens dat ik masturbeer en ik heb geen geld en hoe krijg het mee de winkel uit niet alsof de cassiere gaat zeggen tuurlijk 13 jarige jongen ga maar met die glijmiddel

8 reacties

je hoeft toch niet per se glijmiddel te kopen om te rukken? je kan ook gewoon spuug gebruiken
Ja leker hoor spuug nou wat ik zou doen is kijken of je ouders glijmidel hebben en een klein betje daarvan in een apart potje doen. Tadaaaaaaa
Met spuug schijnt wel heel lekker te zijn.
bestel het online, maar snap niet dat je wilt masturberen met glijmiddel..
Wat is da voorn reaktie iede zijn eigen ding
dat klopt, maar zo maak je het jezelf moeilijk voor niks 😉
As ik masturbeer dan gebruik ik vaseline. Dat is niet raar als je dat koopt ik ben trouwens 14
Ik wil glijmiddel kopen maar mijn moeder weet niet eens dat ik masturbeer en ik heb geen geld en hoe krijg het mee de winkel uit niet alsof de cassiere gaat zeggen tuurlijk 13 jarige jongen ga maar met die glijmiddel
Ik ben ook 13 en heb een half jaar geleden voor het eerst glijmiddel gekocht en hun keken echt niet raar op of zo me moeder heeft het toevallig eergisteren gevonden en denkt dat het massage olie is ik heb er een van Kruidvat eigen merk dan zie je niet gelijk bijv durex dus dan weet je ook ni meteen da het glijmiddel is snap je ik zou het gwn kopen als ik jou was

Reageer