Vraag

ik wil experimenterenmet iemand

  • 10 July 2020
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Badge +2

Hey

 

Ik wil graag excpirimeteren  met íemand 

een vriend  weet dat ik masturbeer  maar hij wilt niet samen masturberen met vrienden 

 

Waar kan ik mensen vinden die ook  samen wilt masturberen elkaar en onszelf,...(liefst jongens ook meisjes )

Maar jongens zijn beter want met meisjes zou ik het raar vinden(want ik zou het raar vinden dat mijn vinger in haar ding zou zitten. 

 

Aub antwoorden 


3 reacties

Heyy

Waar je mensen kunt vinden weet ik niet. Masturbeer zelf namelijk altijd alleen. 

Onthoud wel dat het niemand van het forum mag zijn i.v.m. het verbod op uitwisselen van contactgegevens. 

Groetjs

Ik zoek zoiets ook, weet niet waar dat te vinden is.  Op het forum mag in ieder geval geen contact gezocht worden. We zullen dus verder moeten zoeken ben ik bang, misschien dat we elkaar toevallig ergens tegenkomen...

Hoi

 

Als je vrienden hebt waarvan je denkt dat ze hiervoor open zouden staan, zou je dit rustig ter sprake kunnen brengen. Doe dat misschien niet in één keer door meteen te vragen om groepsseks, maar begin met gesprekken rond intimiteit en dergelijke. Lopen die gesprekken goed en kunnen jullie hier op een gezonde manier over praten, zou je kunnen vragen om wat meer. Dan is het aan jullie om te bekijken waar jullie je goed bij voelen. 

 

Het is prima mogelijk om momenteel nog niemand te kunnen bedenken die hiervoor open zou staan. Misschien dat je een gepaste vriend hiervoor pas later ontmoet, of dat je verliefd wordt, een relatie krijgt, en dan seks kan hebben met diegene. De toekomst heeft vast nog wat in petto voor jou. Hoewel je nu naar seksuele zaken kan verlangen, is het verstandig om dit niet te overhaasten. 

 

Gr. Kenshin

Reageer