Skip to main content
Vraag

Ik wil een vriendje (gay)

• December 3, 2025
  • 2 reacties
  • 257 Bekeken

Ik ben een jongen van 16 en ik heb een probleempje. Mijn naam is J(afgekort voot privacy redenen)  en ik wil een jongetje van mijn klas uitvragen. Zijn naam is D.. Ik en D zijn beste vrienden en doen alles samen (Bvb: zwemles, pizza's bakken en gamen). Ik ben bang dat hij boos op mij zal zijn en dat we geen vrienden meer zijn. Hij is best wel boos meestal (voorbeeld: 😠). 

Ik en D  hebben wel eens samen in een bed geslappen tijdens logeren en dat vond ik super geil. 

Hij draagt super strakke geile monster energy onderbroeken. 

Hij zit vaak op tiktok live te gamen en dan kijk ik altijd gezellig mee, terwijl ik zijn gezicht aan het bewonderen ben. Hij heeft mooie sproeten en wimpers waar ik uren lang naar kan staren. 

ik weet niet wat ik nu moet doen. help! 

--tekst aangepast ivm met anonimiteit en forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.--

2 reacties

• December 4, 2025

@DK27  het is voor mij een beetje onduidelijk wat je nu met hem wil doen

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 5, 2025

Ik snap je!

Ik heb zelf wel met mijn vriendin gekregen, omsat zij mij ook leuk vond. Mijn tip is: probeer te flirten.Even kijken hoe hij reageert. Als hij het niet leuk vindt, dan moet je er echt meteen mee stoppen, en dat is jammer, maar wel de waarheid. Als hij het leuk vindt, ga door. Vraag hem ook is een keer wat hij van homos/lesbische mensen vind, en dan weet je ook meer!

Ik wens je veel suc6!

Groetjes Glory