Ik wil een vagina

  • 17 May 2021
  • 4 reacties
  • 556 Bekeken

Badge +2

Hallo ik ben een jongen van 14 en ik droom er van om een vagina te hebben. 

Heeft iemand mss een idee om het een beetje na te bootsen?

Ik zou ook graag een dildo te kopen maar ik weet niet hoe ik hieraan moet beginnen.

Alvast bedankt voor de gene dat mij wil helpen. 


4 reacties

Als je van geslacht wil veranderen is het het beste om dit met je ouders, een vertrouwenspersoon (op school), je mentor of iemand anders te bespreken.

Wat betreft de dildo er zijn verschillende websites die seksspeeltjes verkopen. De bekendste is easytoys. Je kan kiezen voor anoniem kopen. Dat wil zeggen dat de doos onherkenbaar is (geen logo’s of wat dan ook) en het bankafschrift ook. Tevens kan je ervoor kiezen om het op een pakketpunt te laten bezorgen, dan kan je het afhalen zonder dat iemand het weet. Qua maat enzo kan ik je niet zo goed helpen maar begin niet met een hele dikke en lange, je lichaam moet er even aan wennen.

Hoi Ik321

 

Ik weet niet precies wat de mogelijkheden zijn qua het na bootsen van een vagina. Je kan volgens mij een nep-vagina kopen, maar hoe dat zit weet ik niet precies.

 

Denk je ook dat je van geslacht wilt veranderen? Of ben je gewoon tevreden met jezelf als jongen? Als je namelijk een meisje wilt worden zijn er flink wat mogelijkheden! Je moet dit dan eerst wel met iemand bespreken zoals met je ouders of een familielid en die accepteren je denk ik volledig. Vervolgens kun je dan een afspraak maken bij de huisarts en die kan je weer door verwijzen naar de gender poli. Je kan dan in aanmerking komen voor een vervrouwelijkende hormonen behandeling en als je 18 bent kan je ook operaties krijgen (als je dat wilt). 
 

Qua dildo‘s sluit ik me aan bij het antwoord van eenanoniemejongen1. Er zijn veel sites waar je dildo’s kan kopen de bekendste is easytoys. 
 

Groetjes van mij!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Ik321

Als je van geslacht wilt veranderen dan moet je dit met je ouders en je huisarts bespreken en dan kun je beginnen om te veranderen je bent al 14 dus je moet dit wel vrij snel gaan bespreken omdat je anders een zware stem krijgt 

 

als je alleen zoekt naar een dildo dan kun je gewoon dildo intypen in het internet en je kan er vast een bestellen bij bol.com  ofzo

Badge

Bericht verwijderd vanwege gebande gebruiker.

Reageer