Skip to main content
Vraag

ik wil een seksspeeltje maar ben 12 en durf het niet aan mijn ouders te vragen

• February 1, 2025
  • 6 reacties
  • 925 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een meisje van 12 en ik wil graag een seks speeltje maar ik durf het niet aan mijn ouders te vragen 

En ik weet niet wat voor speeltje ik wil heeft iemand tips ??

6 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik denk dat je het gewoon met je ouders het erover  moet hebben iedereen gaat door zo’n fase en het volkomen normaal je ouders hebben hetzelfde meegemaakt. Want ik denk dat als je het stiekem doet dat je daar last van gaat krijgen. 

Forum|alt.badge.img

Ik zou gewoon met je ouders er over hebben dat je graag een sex speeltje wil. Bijvoorbeeld dildo of vibrator. Het ligt eraan hoe open jullie over dit soort dingen praten als dit vrij open is zal ik het gewoon vragen. Anders zou ik eerst het gesprek een beetje die kant op sturen en dan vragen.

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • February 7, 2025

Ik ben 13 jaar (sinds november) en mijn mamma vroeg dit juist aan mij. Wij praten soms open over sexualiteit en ze vroeg of ik daar behoefte aan heb. Voor mij hoeft dat (nog) niet maar als ik het zou willen mag ik dat dus gewoon vragen en dan zouden wij samen kijken naar wat er is en wat ik zou willen. Zij zelf heeft een vibro en heeft mij die ook laten zien. (Ik heb geen pappa meer)

Ik heb nu een vriendin en samen hebben we het fijn.

Dus ik zou zeggen: praat erover, het is niets geks! 

Forum|alt.badge.img

Hey, ik ben ook 12 en wil ook heel graag een sekstoy ik heb het eral over gehad en mijn moeder vind me nog te jong🫤

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 27, 2025

12 is wel jong… misschien nog even wachten tot dat je wat ouder bent?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 28, 2025

Je kan altijd met andere dingen proberen voor je echt een speeltje vraagt? Ik weet dat meisjes soms een haarborstel gebruiken, of tandeborstel of zo