ik wil een penis

• 20 August 2018
  • 17 reacties
  • 2097 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje van bijna 14 jaar maar het rare is dat ik graag een penis wil hebben ik wil weten hoe het voelt om te masturberen als je een penis hebt ik wil sperma er zien uit komen en ik wil met iemand seks hebben als ik een penis had maar is het raar dat ik een penis wil?

17 reacties

heyo,
ik heb dit ook alleen dan andersom ik zou willen weten hoe het voelt om als vrouw seks te hebben.
volgens mij is dit niet raar maar meer ontdekken/nieuwsgierigheid
Het lijkt mij vrij normaal om nieuwsgierig daar naar te zijn.
Je zou het technisch gezien kunnen doen, door enkele producten te kopen, maar dat heb je wel een budget nodig.
Koop zon ding dat lesbiennes gebruiken (volgens mij heet dat een dildo)
@HEEEL ANONIEM is niet hetzelfde want er komt niks uit snap je
Ik heb dit ook maar dan wil ik graag weten hoe het is om als vrouw seks te hebben/ om te masturberen. Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen dus ik hoef me dan weer niet om te bouwen ofzo. Ik snap dat jij het ook hebt en ik vind het niet raar
@ANONIEM_USER ja volgens mij hoort dat gewoon bij de puberteit
"is niet hetzelfde want er komt niks uit snap je"
Er zijn modelen waarbij dat wel een optie is, probeer het eens op te zoeken.
heyy !
geloof me ik heb dit ook gehad en wilde dat allemaal ook doen. later ben ik me gaan realiseren dat ik blij ben met meisje zijn. ook wist ik wel zeker dat het bij iedereen overkomt dat je fantaseert en nieuwsgierig bent over het andere geslacht. dus het is zeker niet raar hoor.

xxx aliela24
@ALIELA24 dankje voor je reactie en voor je antwoord

Me.me xx
Reputatie 2
Badge
ik heb het zelf ook ik ben een meisje maar wil graag een jongen zijn
@broekstur Het is niet dat ik er in wil veranderen maar ik wil gewoon eens rukken...en weten hoe het voelt
Ik heb hetzelfde, ik ben een meisje maar wil ook graag een penis
@anoniempje789 Me2
Heyoooo,
Tis best normaal, geen zorgen daar, iedereen is nieuwsgierig tijdens zijn pubertijd ;)

Maar als jij als vrouw later ouder word (of nu al). Kan je vingeren en ook klaarkomen, volgensmij is dit aardig hetzelfde als een mannelijk orgasme. En als je dan geluk hebt kan je ook "squirten", dit is het spuiten van een vrouw tijdens een orgasme.
Er bestaat een dildo die kan spuiten kost wel wat geld maar dan weet je wel hoe het werkt
Badge

Ik ben non binair en wil me borsten weg laten halen maar wel me vagina houden. Is dit normaal? Want ik voel me geen jongen en geen meisje, ik ben trouwens ook bisexueel.

@Non-binair mous 

Jaa dat is heel normaal! :) je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Reageer