Skip to main content
Vraag

Ik wil een gangbang, is dat normaal?

• January 14, 2023
  • 8 reacties
  • 2995 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy ik ben 14 jaar. En ik wil al seks hebben met meerdere jongens dus een๐Ÿ† gangbang. Het lijkt me fantastisch om meederen penisen in mijn vagina ๐Ÿ†๐Ÿ‘En ik ben altijd horny naarย  ๐Ÿ†. Is dat Normaal ??

8 reacties

• January 14, 2023

Tijdens de puberteit beginnen de meeste lustgevoelens te ontwikkelenen en dat is okรฉ. De ene vroeger dan de ander. Dus nee, raar is het niet maar misschien wel een beetje vroeg om het al te doen.ย 

• January 14, 2023

Veel horny zijn is normaal. Met een gangbang zou ik nog ff wachten tot je wat ouder bent.

• January 14, 2023

Lijkt mij niet normaal op 14 jarige leeftijd neen geil zijn wel maar er zijn grenzen.

• January 14, 2023

Je mag er over fantaseren (dat is normaal) maar niet de handelingen uitvoeren daar ben je veelste jong voor

Forum|alt.badge.img

Je mag er over fantaseren (dat is normaal) maar niet de handelingen uitvoeren daar ben je veelste jong voor

moeten ze zelf weten toch? ik ben ook een 14 jarige jongen en wil ook graag seks dus is niks raars aan lijkt mij

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 21, 2026

Zelf was ik 13 toen ik mijn eerste gangbang had, dit was toen erg leuk en ook wel geil, maar er zitten ook zeker nadelen aan. Ik heb nu een iets wat uitegerekte vagina en dit is natuurlijk minder leuk voor mijn echtgenoot.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 21, 2026

โ€‹@Lypomย volgens je profiel ben je een man van 25 jaar.ย  Hoezo heb je een vagina en ben je niet te oud voor dit forum?

Topic is trouwens al 3 jaar oud, ik denk niet dat TS nu nog met dezelfde vragen zit.

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 21, 2026

โ€‹@Lypom: dit topic is al van 3 jaar geleden en de kans is klein dat de starter nog gaat reageren. Zeg het alleen ff. Ik ga on topic ๐Ÿ˜‰

ย 

Liefs Yusa ๐Ÿ˜˜