Vraag

Ik wil een dikke kont

  • 27 February 2021
  • 8 reacties
  • 544 Bekeken

Badge +2

Ik ben een jongen van 14. 

Ik wil een dikke kont maar ik weet niet of dat kan.

En hoe dat zou moeten. 

Heeft iemand tips voor mij? 

En zou het kunnen?

 

Alvast bedankt 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Je kont trainen. Of aankomen. Of later plastische chirurgie aan je billen. 

Badge

Hai Ik321,

Je mag wel wat van mij hebben hoor. Ik vind namelijk dat ik iets te veel kont heb.😂

Groetjes Jiska24

Reputatie 5
Badge +6

Squats ofzo?

Squats ofzo?

ik denk niet dat squats helpen, dat is namenlijk voor je benen. Maar deadlifts moeten wel helpen met je billen trainen.

Reputatie 5
Badge +6

Squats ofzo?

ik denk niet dat squats helpen, dat is namenlijk voor je benen. Maar deadlifts moeten wel helpen met je billen trainen.

@ItzzJustme Squats doen wel wat met je billen, deadlifts zijn voor je hamstrings en onder rug...

Fietsen. Thats it.

 

 

geloof het of niet, maar met squats gebruikt je ook je kontspieren, misschien heb je wel online video's gezien van meiden die squads doen. Doen ze puur om hun kontspieren te trainen. Je ziet ze dan ook met gewichten enzo, maar dat zou ik pas later doen, zal nu gaan om bijvoorbeeld 3 herhalingen van 50 squads te gaan (ik ben geen squad expert, dus zoek online video's. Je hebt ook apps die je dan helpt om in zoveel dagen een dikkere kont te hebben, kan je ook doen, maar dat is echt zwaar en de kans is groot dat er niet zo veel gebeurd. Gewoon dagelijks streven naar een goed aantal squads, dan komt het goed.

Door je billen te trainen krijg je sterkere/dikkere  spieren en dus ook een dikkere kont. Goede oefeningen o je billen te trainen zijn squads en lunches. 

groetjes, 

Louise

Reageer