ik wil dat me ouders gaan scheiden

  • 26 September 2018
  • 4 reacties
  • 303 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
zoals ik in de title heb duidelijk gemaakt is dat ik wil dat me ouders gaan scheiden.
ze zijn allebei zo anders. en ze zijn al 3/4 keer op het punt geweest om te gaan scheiden maar nog niet gebeurdd.
ze hebben relatie therapie erbij gehaald en nu praten hun ook over mij en mijn problemen..
ik weet niet wat ik moet doen of of ik tenimintste iets moet doen..?

4 reacties

Praat er over met iemand in je omgeving
Hoi

Je wilt dat je ouders gaan scheiden. Ze hebben al bijna vier keer op het punt gestaan om te scheiden, maar dit is nog niet gebeurd. Ik kan me voorstellen dat deze situatie lastig is. Ik vermoed dat je ouders jou op de hoogte willen houden van wat er allemaal gebeurt, en dat ze er daarom met jou over praten. Als je dat praten vervelend vindt, mag je dat zeker aangeven. Wie weet denken je ouders momenteel dat jij het praten fijn vindt.

Zoals @Joey5002 zegt, helpt het om te praten. Dat kan met iemand in je omgeving, bv. een vriend(in), een familielid, je mentor, je huisarts, etc. Je kan ook steeds terecht bij de KinderTelefoon. Daar kan een lieve moderator naar je luisteren, en je advies geven. Het voelt vast goed om je verhaal even kwijt te kunnen.

Groetjes
Kenshin
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

heel erg bedankt ik ga het porberen

Reageer