Skip to main content
Vraag

Ik wil aftrekken met iemand

• September 16, 2025
  • 3 reacties
  • 350 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben 12 jaar oud en ben aan het puber ik heb al sperma en etc me penis is since snachts gegroeid en voel me de laatste tijd geil.

Ik heb de laatste tijd zin om te gaan aftrekken met iemand en niemand specifiek, dus ja... Ik wil met iemand aftrekken, heeft iemand dit of heeft iemand dit (gehad) ? Want hierbij heb ik een soorten hulp nodig..

3 reacties

• September 16, 2025

Ik heb het gedaan met een van m’n vrienden, ik praatte wel vaker met hem over puberteit en aftrekken enz. Toen we bij elkaar afspraken heb ik gevraagd of hij piemels aan elkaar wou tonen, en dat wou hij en dan vroeg ik ook stijf?? en toen zei hij ook ja, en ja je hebt niet altijd een stijve dus moesten we wat aftrekken en als we stijf waren zei ik gaan we gewoon verder aftrekken en dat hebben we gedaan

maar niet iedereen wilt dat zeker niet op 12 jarige leeftijd omdat niet iedereen al pubert zoals jij, dus gewoon een vriend ofzo waarbij je je goed voelt om over zulke dingen te praten en zulke dingen te doen

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 16, 2025

Wellicht kan je je vrienden vragen als ze hier voor open staan en anders kijken of je nieuwe mensen kan ontmoeten.

xx liefs Wolf 🐺

• September 17, 2025

@Bry_  ik heb het al heel vaak gedaan. Het is begonnen met een hele goede vriend van sport. Hij kwam toen bij mij logeren en doken allebei in boxer in bed. Binnen 2 min trok ik onder de lakens mn boxer uit, hij vroeg of dat lekker is en ik zei ja heel lekker. Daarop trok hij ook zn boxer uit, we hebben toen wat p*rn gekeken en we hadden allebei een stijve. Ik trok gewoon de lakens van ons af en begon mezelf af te trekken. We zijn nu zover dat we elkaar aftrekken en pijpen en ook vaker anaal doen