Vraag

ik weet niet wat mijn seksualiteit is


Badge

Haj nu even niet zo'n groot probleem, maar ik weet niet wat mijn seksualiteit is. Ik twijfel tussen bi, pan, omni, of lesbian. 


10 reacties

Met deze informatie kunnen wij je ook niet zo goed helpen. Kan je iets meer info geven? We kunnen het nog altijd niet helemaal bepalen maar je misschien wel helpen. Anderzijds moet je je ook niet al te druk maken over een label aan jezelf hangen, zolang je je maar goed voelt. 

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ik vind meisjes en non binary mensen wel leuker dan jongens qua uiterlijk, maar sommige jongens zijn heel aardig enz en die mag ik wel gwn. Ik mag eig heel weinig jongens, omdat ze altijd zo extreem agressief doen en gwn heel onvolwassen zijn enz, maar aan de andere kant denk ik soms dat ik gwn de juiste nog niet heb ontmoet, ook weet ik niet of ik meisje of non binary ben. Hahah ja heel vreemd allemaal

 

Hoi M.L1a.


 

Wij kunnen natuurlijk niet weten wat jou seksualiteit is. De enige die dat weet ben jijzelf. Je moet er niet teveel druk op zetten. Je komt er vanzelf achter wat je seksualiteit is en waar je je prettig bij voelt. Het belangrijkste is in ieder geval dat je gelukkig bent!

 

Groetjes van mij.

Reputatie 2
Badge +1

beste @M.L1a ,

 

Wij kunnen inderdaad niet bepalen wat je seksualiteit is zoals @eenanoniemejongen1 en @NaamNietBekend  al zeiden. Neem rustig je tijd en laat het je niet te veel in de weg zitten. Het gaat erom dat je je fijn voel met jezelf! En met wie je je leven wilt spenderen kom je vanzelf wel achter. No worries, als je eenmaal de ware hebt gevonden, en wat zijn/haar geslacht en seksualiteit dan ook mag zijn, het gaat erom dat je je gelukkig voelt.

 

en als je je fijner voelt met een label dat bij je past, dan zou je het label ‘queer’ kunnen gebruiken, dit houdt in niet-hetroseksueel (volgens mijn bronnen)

 

groetjes username_unknown 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi M.L 1A, 

 

Soms duurt het gewoon even voordat jij jouw seksualiteit weet, neem de tijd jij hoeft jou nergens druk over te maken. Jij moet gewoon doen wat jij denkt dat goed is! Maar als ik een seksualiteit zou moeten kiezen, gebaseerd op jouw informatie, zou ik zeggen queer -of panseksueel. Panseksueel houdt in dat jij op iedereen kan vallen. Lijkt mij heel leuk, veel meer kans om verliefd te worden. Ik hoop jij hier iets aan hebt! 

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Reputatie 4
Badge +2

Hey!

Het is heel normaal om jezelf vragen te stellen over je seksualiteit. Nu er steeds meer mensen open over zijn kun je vaak jezelf ook eerder herkennen in de dingen die andere zeggen. Als je twijfelt zou ik je dus aanraden om op het internet verhalen te lezen van LGTBQ-mensen. Wie weet hoor je daar wel iemand met exact hetzelfde verhaal! Lekker makkelijk voor jou dan toch? ;)

Succes!!

Reputatie 6
Badge +7

Kan iemand mij vertellen waarom het uitmaakt?

Stel je vindt dat je bi bent. Dan kun je op iedereen verliefd worden. Als je pan bent ook. Als je omni bent ook.  Zelfs als je lesbisch bent kun je nog zeggen ‘goh ik ben lesbisch maar ik werd toch verliefd op Michael’.

Ik bedoel, wordt je leven anders, maak je andere keuzes als je het ene stickertje hebt of het andere?  je kunt toch niet kiezen of sturen op wie je verliefd wordt, dat overkomt je. Wat voor verschil maakt een labeltje dan?

Kan iemand mij vertellen waarom het uitmaakt?

[…]

Voor sommigen kan het houvast geven. Tevens wordt er een soort maatschappelijke druk op gezet dat je jezelf als iets moet identificeren.

-onnodige quote verwijderd-

Ik vind meisjes en non binary mensen wel leuker dan jongens qua uiterlijk, maar sommige jongens zijn heel aardig enz en die mag ik wel gwn. Ik mag eig heel weinig jongens, omdat ze altijd zo extreem agressief doen en gwn heel onvolwassen zijn enz, maar aan de andere kant denk ik soms dat ik gwn de juiste nog niet heb ontmoet, ook weet ik niet of ik meisje of non binary ben. Hahah ja heel vreemd allemaal

 

Volgens mij ben je dan pan, als je het echt een naam wil geven. Queer kan ook, dat is nog iets overkoepelende, basically alles behalve hetero.

Verder sluit ik me aan bij de rest dat je er niet al teveel gewicht aan moet hangen, zolang je maar gelukkig bent en uiteindelijk vindt je gewoon iemand, welk label je ook aan jezelf gehangen heb.

Reputatie 2
Badge +1

Sorry dat ik het zeg moet je dat echt perse al weten ik bedoel je komt er zelf wel achter door de loop van tijd. 

Reageer