Ik weet niet wat ik nu moet ?

  • 14 September 2018
  • 2 reacties
  • 747 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen en 13 .Ik weet niet wat ik nu moet ?

Ik heb deze zomer wat raas meegemaakt . Ik ben met vrienden gaan zwemmen . Na het zwemmen gingen we ieder in een kleedhokje . Doe ik mijn kleren aan de kleerhaak hing en op het bankjes er tegen over ging zitten . Zag ik een gaatje in de wand . Ik dacht dat een van mijn vrienden in het kleedhokje naast mij zat . Ik ben best wel nieuwsgierig En ging door het gaatje kijken . Ik zag dat de ander jongen ook naar mij keek . Ik schrok best wel . trok me eerst terug Maar was wel benieuwd . Doen ik weer keek zat de jongen op de bank met zich zelf te spelen . Ik ben het zelf ook gaan toen . Ik gluurde nog een paar keer en hij ook . Ik zag de ander jongen klaar komen . En kwam zelf ook heel vlug klaar in mijn zwembroek . Ik heb me vlug afgedroogd en aangekleed en doen ik mijn haar stond te drogen bij een van de haardroger aan de muur . Ging het kleedhokje open en zag ik een knappe jongen buiten komen die ik niet kende.

Ik schaamde me toen wel . Maar vond het toen wel geil .

2 reacties

ja je kan het niet ik had een beetje hetzelfde op vakantie maar het bleek ook een jongen van 13 te zijn en dus ben ik bevriend met hem geraakt en hebben we vaker elkaar afgtrokken
ja je kan het niet ik had een beetje hetzelfde op vakantie maar het bleek ook een jongen van 13 te zijn en dus ben ik bevriend met hem geraakt en hebben we vaker elkaar afgtrokken Ik had er een dubbel gevoel bij En ik heb die jongen nooit gesproken of terug gezien . Het is wel tof om te lezen dat ander het ook wel eens mee maakte .

Reageer