Skip to main content

Heyy ik ziet heel lang al te twijfelen of ik nou transgender ben of niet ik ben een meisje maar ik voel me niet fijn in me lichaam ik vind het ook veel leuker om met jongens te zijn en om jongens dingen te doen ik heb dit gevoel al heel lang ik vind meiden ook veel aantrekkelijker dan jongens en ik vind jongens ook wel leuk en tieten bij mezelf maar ik vind het toch echt niet fijn in me lichaam maar ik ben denk ook meer bang voor de reacties en de procedure die er aan vast zit

Hoihoi, 

Ik wil je wel helpen dus ik heb een paar vragen:

1 Hoe oud ben je?
2 Hoe lang ben je er al mee bezig?
3 Voel je je altijd meer een jongen of soms juist ook meer een meisje, of juist geen geslacht?
4 Welke prounouns (hij, hem) (zij, haar) (die, hen) voelen het fijnst?
5 Weet je wat nonbinary en genderfluid inhouden?
6 Heb je mensen waarmee je hierover kan praten?
7 Is er een transgender, nonbinary of genderfluid in je omgeving waar je mee zou kunnen praten?

​​​​​​​Groetjes

Mijn indruk is: Niet. 

Een transgender twijfelt niet of-ie transgender is, die vraagt zich af waar zijn piemel is aangezien hij echt, 100% zeker een man is. 

Of je meiden aantrekkelijk vindt of graag dingen doet waarvan de maatschappij vindt dat ze iets meer bij jongens horen is niet zo heftig. 

Als je graag in bomen klimt hoef je niet meteen hormonen te gaan slikken.

Ga je zelf tekenen. Maak een sims karacter die jou moet voorstellen. Hier bij kun je precies zien wat je wilt zijn en hoe je er uit wilt zien. 

Ga eens online kijken bij alle betekenissen van de termen in de lgbtq+ en kijk dan welke het beste bij jou past. Misschien kun je ook een aantal gender of sexuality testen online doen, maar ik weet niet of dat wel werkt…

Shingo <3

Mijn indruk is: Niet. 

Een transgender twijfelt niet of-ie transgender is, die vraagt zich af waar zijn piemel is aangezien hij echt, 100% zeker een man is. 

Of je meiden aantrekkelijk vindt of graag dingen doet waarvan de maatschappij vindt dat ze iets meer bij jongens horen is niet zo heftig. 

Als je graag in bomen klimt hoef je niet meteen hormonen te gaan slikken.

Ik denk niet dat dit echt zo is

Ga je zelf tekenen. Maak een sims karacter die jou moet voorstellen. Hier bij kun je precies zien wat je wilt zijn en hoe je er uit wilt zien. 

Ga eens online kijken bij alle betekenissen van de termen in de lgbtq+ en kijk dan welke het beste bij jou past. Misschien kun je ook een aantal gender of sexuality testen online doen, maar ik weet niet of dat wel werkt…

Shingo <3

Uit mijn ervaring klopt de uitslag van deze tests niet maar de vragen zijn soms wel verhelderend voor jezelf om over na te denken

Onnodige quotes verwijderd

Waarom niet? Er zijn talloze mensen die graag in bomen klimmen of stoere jongensdingen doen, en ontelbare mensen die princessen met meisjes spelen, zonder dat die meteen transsexueel zijn. En ontelbare mensen die op hetzelfde geslacht vallen… en nog ontelbaar veel meer die het niet 100% zeker weten… zonder dat ze meteen transsexueel zijn. 

Dus ik zou zeggen: Doe eens rustig aan. Transsexueel is een enorme hype op dit moment, en dat betekent niet dat het voor jou ook geldt.

Daar ben ik het mee eens, maar ik had het idee dat je de optie al bijna uitsloot. Zoals je het nu zegt ben ik het wel redelijk met je eens dus.

Ik denk dat dit helemaal niet klopt. Het is heel normaal dat je op een jongere leeftijd niet zeker bent over wat je bent. Sexuality en gender is nooit een "hype". Je kiezt zoiets nooit omdat je het "wilt zijn" maar omdat je het bent en je zo ook voelt. Je word nooit opeens wakker en denkt, yep, ik ben gay. hier komen nogal wat twijvels en onzekerheden bij. Niet erg dus als je het nog niet weet.

Sorry jongen999, maar ik ben het echt helemaal niet eens met wat jij zei. 

Shingo<33

Ik denk dat dit helemaal niet klopt. Het is heel normaal dat je op een jongere leeftijd niet zeker bent over wat je bent. Sexuality en gender is nooit een "hype". Je kiezt zoiets nooit omdat je het "wilt zijn" maar omdat je het bent en je zo ook voelt. Je word nooit opeens wakker en denkt, yep, ik ben gay. hier komen nogal wat twijvels en onzekerheden bij. Niet erg dus als je het nog niet weet.

Sorry jongen999, maar ik ben het echt helemaal niet eens met wat jij zei. 

Shingo<33

Zo bedoel ik het niet hoor. Het is tegenwoordig wel een hype om heel nauwkeurig te definiëren welke gender je precies bent en over transgender hoor je ook echt heel heel erg veel.  Terwijl ongeveer 0.3% van de mensen echt transgender is, hoor je er veel meer over. 

Dat je twijfelt is echt normaal dat ben ik helemaal met je eens. Wat ik bedoelde is: Doe rustig aan, twijfel betekent niet dat je automatisch transgender bent.   Ja, het bestaat, maar spring niet meteen naar die conclusie toe want de kans dat jij bij die 0,3% zit is niet groot.

Reageer