ik weet geen titel het verhaal is nogal ingewikkeld

  • 18 June 2019
  • 0 reacties
  • 599 Bekeken

Badge +2
Hi. Ik heb een probleempje. Toen ik 8 was had ik ben een jongen die toen 11 was, dit was dus niet heel srs ofzo maar goed. Nu ben ik dertien en hij bijna 15 en ik heb het gevoel dat ik weer gevoelens voor hem krijg... vroeger zag ik hem elke week maar nu zie ik hem meestal maar 1 keer in het jaar omdat ik verhuisd ben. Maar ik praat heel veel met hem via social media. Een vriend van hem vroeg of hij me leuk vond omdat hij dat van mij wist, en toen zei hij dat hij me te jong vind. Een andere vriend van hem zegt vaak dingen tegen me in een groepsapp die wat te ver gaan, zoals ik zei fy tegen hem en hij zei ja graag wanneer. In diezelfde groepsapp zit mijn ex dus ook en hij veranderd altijd heel snel van onderwerp als die ene vriend dat soort dingen tegen me zegt. Laatst ook zei iemand in die groepsapp dat ik en mn ex goed bij elkaar passen (zij wist niet dat hij mn ex is) en toen begon hij weer over iets anders, en hij zei 'toen ik 11 was had ik met {mijn naam}. Mag ik daar trots op zijn?'

Nu weet ik niet zo goed wat ik hiermee aan moet... heeft iemand miss wat advies.

0 reacties

Geen reactie

Reageer