Skip to main content
Vraag

Ik weet een plek waar veel relaties en verliefdheden ontstaan, maar zou je daar heen gaan?

• August 3, 2026
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Nou hallo ik wilde jullie wat vertellen in vind het vooral leuk en interessant toen ik erachter kwam, maar ik wilde graag jullie mening horen, maar even judge niet zo snel, want ik heb er ook zelf een beetje onderzoek naar gedaan. En het is wel heel leuk vind ik zelf wel. Maar oke dit is 1 plek die ik ken.

Nou de plek is: Een dansschool, maar dan een dansschool voor Stijldansen. Wacht je gaat nu denken wat saai toch, maar laat me je eerst wat dingen vertellen over dat dansen zelf en over mijn soorte van onderzoekje.

Goed eerste ding is: Wat is Stijldansen precies. Nou Stijldansen is dansen met een partner. Ja je hoort het goed met een partner. Je hebt 2 soorten stijlen. 1 Is Ballroom dansen. De tweede dans stijl van het stijldansen is (snap je hem dans stijl Stijldansen.....oké laat maar dit was de slechtste woordgrap die ik gemaakt heb). De tweede stijl is: Latin dansen. Zoals zegmaar de Samba, de Rumba, de Chachacha enzo. Maar kijk deze video dan weet je wat ik bedoel https://youtu.be/p60HEWUPJ10?si=JJoooaN2PX8VWx2w.

Maar nu het volgende deel. Zoals je weet zijn dat soort dansen die je met een jongen of meisje danst. En dat soort dansen zijn vooral vurig, flirterig, passievol, sensueel enzo, maar het ding dus dat toen ik er al erop wilde (nu nog steeds) ik eerst dit nog niet wist. Ik wilde er gewoon heen gaan om vrienden te maken met jongens niet met meiden dat is voor mij gewoon een bewuste keuze door mijn verleden.

En ik ga er ook heen om de liefde te zoeken, maar opeens had ik wat gevonden en de meeste weten dus door mijn andere topics als die gelezen zijn dat ik zegmaar Psychologie bestudeer en lichaamstaal enzo vooral over de liefde of hoe iemand je aantrekkelijk vind, misschien kan ik daar ook een topic overschrijven, maar dat mogen jullie kiezen hoor als jullie dat willen. Ik kan jullie ook wel wat vertellen over hoe flirten echt werkt en hoe je nooit mislaat. Maar even terug naar het onderwerp waar jullie voor kwamen haha😂. (Sorry voor weer een heel ander verhaal😂). 

Maar wat ik onderzocht en gelezen was. Is dus dat het een feit is dat je bij Stijldansen juist heel veel relaties en verliefdheden ontstaan. Hoe? Nou laat me je dat eens uitleggen. Ik vertel het op de simpelste manier mogelijk.

Nou het werkt in de pratijk zo. Door het constante aanraken van elkaar. Maken je hersens bepaalde stofjes aan (ik weet de naam daarvan eventjes niet alleen), maar doordat je hersens die stofjes aanmaken, krijg je opeens een heel vertrouwd gevoel bij die persoon. En door elkaar heel lang in de ogen aan te kijken (wat letterlijk moet tijdens het dansen). Gebeurd er ook wat in je hersens. En door het dansen gaat ook nogeens je hartslag en je adrenaline omhoog, waardoor je hersens denken zovan: mijn hartslag klopt sneller, maarhet komt vast door die persoon die voor me staat. Ik ben verliefd op hem/haar. En waarom je hersens dat ook denken komt door alle drie de punten die ik zei het aanraken, het lang in de ogen kijken en je hartslag en adrenaline die omhooggaan.

En maak je vooral geen zorgen als je een meisje bent, want ik heb een gerucht gehoord over de dansschool waar ik heen ga in de stad maar welke school of stad ja daar komt niemand achter, maar het gerucht is wel dat daar populaire jongens rondlopen, maar het is maar een gerucht dus geen idee of het klopt. En voor de jongens. Het is vast voor hen ook leuk voor jullie hoor.

Maar wat denken jullie zouden? Zouden jullie het ook doen om een relatie of vrienden te vinden en gewoon te leren dansen of niet?

Ik zelf maar dat is mijn mening: Ik vind het dansen zelf ook heel erg leuk ik oefen thuis ook de Chachacha. En zoals ik zeg: als je weet hoe je naar voren moet, kun je ook alle kanten op. (Wacht ik heb zojuist een quote bedacht zonder dat ik het doorhad😂 geen idee of ik hem ga gebruiken, maar hij is gratis) (en sorry voor weer zo'n hele story😂)

Maar wat vinden jullie?

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

3 reacties

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 3, 2026

Sorry btw voor zoveel tekst. Ik vind het gewoon leuk om dingen te delen en als ik eenmaal iets type dan komt er altijd en vaak veel lappen tekst uit. Dus sorry haha😂

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

@Spicey Girl ik houd wel van al jouw teksten die je plaatst hierzo. Vind wel interessant en leuk dat je je echt zo verdiept in bepaalde dingen en psychologie. 

Wordt ik ook weer iets slimmer van 😂😜

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 4, 2026

@Spicey Girl ik houd wel van al jouw teksten die je plaatst hierzo. Vind wel interessant en leuk dat je je echt zo verdiept in bepaalde dingen en psychologie. 

Wordt ik ook weer iets slimmer van 😂😜

Ik wist er ook eerst niks van totdat ik het had gelezen haha😂