Ik voel me zo vies

  • 29 December 2020
  • 2 reacties
  • 1615 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Dit is al een jaar geleden gebeurt maar ik MOET het kwijt

ik was dus samen met 2 vrienden aan het kamperen in een tent (de ouders sliepen vederop in caravans en tenten) En ik en een andere vriend waren niet helemaal 100 meer als ik het zo kan noemen het was een combinatie van heel melig, beetje moe en ik was heel geil (door al het masturberen enz.) Dus wij gingen elkaar naakt masseren bij elkaars kont (was niet verkeerd) en op een gegeven moment gingen we allemaal masturberen en elkaar masturberen (was ook niet verkeerd). Daarna gingen we een soort challenge doen waarbij we een getal moesten roepen van 1 tot 10 en als je het zelfde getal had als de ander moest je elkaars ballen likken. Uiteraard was ik weer letterlijk de lul en moest ik mijn vriend z'n ballen likken en werden mijn ballen gelikt (deze was niet zo lekker om te doen). Daarna gingen we weer elkaars kont masseren en proberen (met onderbroek aan) elkaars pik in elkaars kont te duwen. De volgende ochtend waren we erg moe en vaag herinnerde we ons wat er gebeurt was de andere vriend legde het heel helder en plagerig uit. Ik wist het meteen weer en ik voelde me meteen misselijk en zo vies dat ik dit had gedaan ik heb er niet van kunnen slapen die nacht daarna. Nu (ruim 1,5 jaar later) word ik er steeds aan herinnerd en ik voel me dan zo vies en alsof ik een homo ben want ik ben gwn hetero.

 

Ik zit nu met 2 vragen:

Heb ik 'echt' seks gehad?

Wat moet ik hiermee want ik zit er best wel mee?

Groetjes een gare boyy


2 reacties

Echt seks zou ik het niet noemen denk ik. Seks is echt in iemand z'n aars/vagina ofzo, ik lees nergens dat dit ook echt gebeurd is dus ik denk niet dat je seks gehad hebt.

Je hoeft er niet zo mee in te zitten, er zijn veel jongens die samen met iemand experimenteren, bij de ene gaat dat al wat verder dan de ander. Zolang heel jullie groepje weet dat het puur voor de fun en vriendschappelijk is zie ik niet echt een probleem. Hoe dan ook zul je je erbij neer moeten leggen, het is gebeurd, je kunt er niks meer aan veranderen .

Groetjs

Reputatie 3
Badge +3

gelukkig thx

Reageer