ik voel me soms mega opgewonden van bepaalde dingen

  • 6 June 2021
  • 2 reacties
  • 324 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik voel me soms echt mega opgewonden van bepaalde dingen dat ik echt een hartslag van 130. Heb Het vooral op 1 of andere zomers dat ik me het meest opgewonden voel. Zoals als we naar het strand gaan bijvoorbeeld en ik heerlijk met voeten onderuit op het dashboard onderuit gezakt in me bikini lig te chillen in de auto. En als ik dan het geluid hoor van onze BMW heb ik echt een hartslag wat heen en weer gaat en voel ik echt alles kriebelen in me buik. Een paar jaar geleden ben ik zelfs bij de BMW dealer van me stokje af gegaan met een hartslag en kriebels in me buik. Ben ik aan het zwemmen zegt moeder kom droog je af en stap in de auto ik heb een verassing. Ik snel half droog in de auto gesprongen ja waar gaan we heen verassing zij me moeder rijden we de parkeerplaats op van de BMW dealer toen kreeg ik al kriebels. Toen gingen we op jacht naar een nieuwe auto ik heb me nog nooit zo opgewonden gevoeld liep ik daar in me bikini tussen al die prachtige bmws ik ben met iedere auto zowat op de foto geweest echt te gek.


2 reacties

Heyy

 

Ik vind het eigenlijk alleen maar mooi om te horen dat je zo’n blij en opgewonden gevoel krijgt van deze dingen! Dat je een keer wat je stokje bent gegaan betekend dat je wel heel erg opgewonden was, maar als jij hier zoveel lol aan beleeft is het helemaal mooi😉

 

Groetjes van mij!

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Ik vindt het gewoon echt chill BMW hoe ik er ooit zo opgewonden van ben geraakt is denk ik gekomen toen we lagen te zonnen op het grasveldje en moeder de buren moest helpen met hun auto te starten. Toen me moeder echt gas gaf kreeg ik echt zo warm gevoel van binnen terwijl me vriendinnen allemaal met de vingers in de oren er bij stonden te kijken. Sindsdien ben ik echt van BMW gaan houden en voel ik me soms op bepaalde momenten zo opgewonden dat ik dat echt fijn vindt. Toen ook bij die dealer me moeder was de auto aan het uit zoeken en ik stond al selfies te maken met een hartslag van heb ik jou daar.

Reageer