Vraag

Ik voel me schuldig

  • 23 December 2020
  • 4 reacties
  • 1166 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal!

Ik was een paar uur geleden bij een vriendin. We hebben het vaak op whatsapp over bijvoorbeeld seks en ons lichaam, maar we hebben geen verkering en hebben elkaar nog nooit naakt gezien ofzo.

 

Maar goed, we waren dus Truth or Dare aan het doen, waardoor we op het onderwerp van seks kwamen. Ze begon aan haar borsten te zitten, en ze deed haar trui half naar boven. Ze vroeg toen of ik ze wou zien. Ik vondt het heel plotseling, en zei dus nee. Ik wou eigenlijk ja zeggen, maar het leek me gwn een beetje raar en akward. En ik wist gwn zo snel niet wat ik moest zeggen.

 

Ik moest drie minuten later naar huis, en toen ik thuiskwam vroeg ik haar op whatsapp of ze het echt meende of een grapje maken. Ze zei dat ze het echt meende en zich dood schaamde. Ik zei tegen haar dat ik gewoon automatisch nee zei. Ik zei ook dat volgende keer dat we chillen misschien een keer kunnen expirimenteren.

 

Ik voel me alsnog schuldig. Ik heb haar heel erg laten schamen en akward laten voelen. Ik wil haar borsten ook wel zien en met haar masturberen of seks hebben, maar het leek me nog akwarder om haar borsten te zien en dan gwn verder praten. Kan iemand tips geven?

 

TLDR: Een meisje wilde haar borsten laten zien en ik zei nee, nu voel ik me schuldig


4 reacties

Op zich begrijpelijk dat je er misschien een beetje van schrok en automatisch nee zei. Maar als je dit aan haar uitlegt, zal zij dat ook wel begrijpen. Voor haar is het waarschijnlijk ook heel spannend. Over de app heb je het blijkbaar al kort verteld. De volgende keer dat je haar weer ziet, zou ik het nog 1 keer uitleggen en vertellen dat het niet aan haar lag. Dan is het gewoon goed en is er volgens mij niet zo veel meer aan de hand.

Reputatie 3
Badge +1

Het is redelijk logisch dat je nee zij goed dat je nog een berichtje na hebt gestuurd 

 

Badge

ik denk dat je je niet hoef te schamen of schuldig voelen als dit bij mij gebeurd zou ik ook nee zeggen. Maar jullie hebben allebei gezegd dat je wilt experimenteren dus like maak je geen zorgen en have fun.

 

-onnodige quote verwijderd-

Dat is logisch dat je nee zei als het opeens gebeurd ik denk dat als je hebt gezegd dat je het uit automatisme deed ze dat best begrijpt en de volgende keer kunnen jullie het als nog doen en misschien  zelf over gaan op vingeren laat me weten hoe het is gegaan ben benieuwd

 

Succes 

Reageer