ik voel me een slet

  • 14 December 2021
  • 4 reacties
  • 510 Bekeken

Badge

Ik voel me een slet want in het verleden ben ik verkracht


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

aw schat, je bent echt geen slet!! jij had er geen controle over, je kon er niks aan doen… het spijt me echt dat dit is gebeurd voor je maar ik garandeer je, je bent mishandeld en geen slet ❤️❤️

Reputatie 2
Badge +1

Hoi

Allereerst: het is NIET jouw schuld dat je verkracht bent! Jij bent het slachtoffer, niet de dader, dus je hoeft je ook niet schuldig te voelen. Heb je hier al aangifte over gedaan bij de politie? Zo nee, het is belangrijk dat je aangifte gaat doen. Die persoon moet gestraft worden want de persoon die jou verkracht heeft is in fout. Het is ook niet zo dat je een slet bent omdat je verkracht bent, Je bent NOOIT een slet. Ook niet omdat je veel zoent of verkracht geweest bent.

Het spijt me voor wat er gebeurt is

Gwn_me

 

Badge

Ik durf niet naar de politie…de dader is mn oom en mn oma bedreigd me ermee als ik ga komt er grote ruzie en dan haat iedereen me🥺

Reputatie 2
Badge +1

Ik durf niet naar de politie…de dader is mn oom en mn oma bedreigd me ermee als ik ga komt er grote ruzie en dan haat iedereen me🥺

Hey

Je moet echt naar de politie toe, je oom moet gestraft worden! Het is helemaal niet oké van je oma dat ze je bedreigd. Ga hiervoor ook aangifte doen bij de politie. Niemand gaat jou haten als je naar de politie toe gaat, want verkrachting is echt niet oké! De politie gaat je helpen. Als je wilt, kun je ook naar een psycholoog toe om beter om te kunnen gaan met de verkrachting.

Het komt goed, dat beloof ik je

Gwn_me

 

Reageer