Skip to main content

ik vind sex tegenvallen

• August 12, 2025
  • 6 reacties
  • 467 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Yo heb lang gehoopt om sex te hebben maar nu ik het eindelijk heb vind ik het tegenvallen ik kom als jongen nie klaar en zij ook niet iemand tips aub??

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • August 12, 2025

Houden jullie van elkaar of doen jullie het alleen maar voor de seks? Seks met iemand van wie je houdt, is het mooiste dat er is.

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 12, 2025

Dat een meisje tijdens seks niet klaarkomt is normaal, maar dat een jongen niet klaarkomt is vreemd. Hoelang hebben jullie het gedaan?

Groetjes matpat13 😁

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 12, 2025

Je kan een ander standje proberen. Ook is alleen de penetratie soms niet genoeg, probeer wat voorspel toe te voegen. Dit zorgt vaak voor dat het wat makkelijker gaat.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 13, 2025

Thx voor de reacties maar t duurde denk 40 min en ook voorspel gedaan ik heb echt geen idee

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 24, 2025

hi

Miss kunnen jullie nieuwe dingen proberen dat de seks spannender maakt of speeltjes erbij betrekken? Houden jullie echt van elkaar of is het gewoon fwb? Zoals ​@Diana  al zegt is seks meestal magisch als het met iemand is waarvan je echt houdt

Greetz

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • August 25, 2025

Dat een meisje tijdens seks niet klaarkomt is normaal, maar dat een jongen niet klaarkomt is vreemd. Hoelang hebben jullie het gedaan?

Groetjes matpat13 😁

Nee hoor: dat een meisje niet klaarkomt tijdens de seks is helemaal niet normaal.  Bij goede seks komen we zelfs vaak klaar.  Het is alleen wel zo dat een meisje van neuken alleen geen orgasme krijgt.  Maar als je eerst andere dingen doet en je timet het goed, lukt het soms wel om bij het neuken een orgasme te krijgen als meisje.

@Geileanoniem045 40 minuten neuken is natuurlijk wel heel lang, dan zou ik ook mijn interesse verliezen.