Vraag

Ik vind mijn nichtjes leuk

  • 5 November 2019
  • 2 reacties
  • 970 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een jongen van 14 ik vind mijn nichtje van 13 leuk ze komt vaak bij ons thuis en ik ga vaak naar haar maar altijd als we elkaar zien is er een ouder bij maar ik vind haar best leuk en sexy en ik heb ook een paar sexy fotos van haar gemaakt terwijl ze een sportblegging aan heeft dit vind ik persoonlijk namelijk heel geil en ik fap hier soms ook op. Ik zou graag een keer seks met haar willen maar ik weet niet hoe ik het moet vragen iemand tips. 


2 reacties

Nou, ik wil niet onbeleefd zijn ofzo, maar dit is een hele rare situatie. Wat ik zou doen is: wachten tot je alleen bent en dan eens vragen voor de grap, gewoon voor even te kijken hoe ze erop reageert. Zou ze dat wel zien zitten kan je het erop wagen. Is ze geschokt ofzo, zou ik het niet doen. 

Hoi

 

Hoewel het niet ongewoon is om je aangetrokken te voelen tot een leeftijdsgenoot, lijkt het me ongezond om een seksuele relatie aan te gaan met je nicht. Hoewel deze aantrekking tot haar lichamelijk goed zou kunnen voelen, bestaat de kans dat situaties als deze uitlopen op ongemakkelijke en ingewikkelde constructies. Daarbij lijkt de kans me groot dat familieleden, moesten ze hierachter komen, best geschokt zouden kunnen reageren. Kortom stel ik voor dat je een niet-verwante leeftijdsgenoot zoekt, zodat je die beter zou kunnen leren kennen :slight_smile:

 

Groetjes

Kenshin

Reageer