Skip to main content
Vraag

ik vind het moeilijk

• July 1, 2025
  • 13 reacties
  • 1703 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoiii jongens ik typ dit bericht voor alleen de jongens ik ben een meid 16 jaar met cub D ik vind het moeilijk en ik ben vaak geil maar als ik naar strand enzo ga loop ik wel eens in me bikini en in me string  maar der loopt nooit een jongen naar me toe ze maken wel foto’s wat ik niet erg vind maar ik wil meer wat moet ik doen? 
En vinden jongens het geil als ik in m’n bikini plas?

13 reacties

• July 1, 2025

Sorry ik weet dat er stond alleen voor jongens, maar ik ben dus een meisje 😅

Ik zou eigenlijk niet zo veel bezig zijn met jongens. Er zijn ook leukere dingen.

Ik zou niet in je bikini plassen. Sta je daar te plassen en loopt het eruit. Staat een beetje raar en ik zou het niet geil vinden.

Groetjes Ducklover27 

Forum|alt.badge.img+4

Hoi, ik ben wel een jongen.

Ik zelf zou het onbeleefd vinden om naar een meisje in bikini toe te lopen om te vragen of ik foto's mag maken (misschien ligt het aan het feit dat ik 12 jaar ben), maar ik zou sowieso niet in je bikini gaan plassen.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 1, 2025

Kun je niet zelf naar die jongens toe gaan voor een praatje en misschien meer?

En zoals de vorige reacties: plassen doe je maar beter niet, ik denk niet dat er veel jongens kicken op een meisje dat het niet op kan houden,

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 1, 2025

Hey ik ben een jongen (15) maar ik zelf zou me best zou niet naar een meisje toe durven lopen (dit zijn volgensmij de meeste jongens wel) dus misschien als je wil dat ze aandacht aan je geven moet je het een beetje uitlokken (met bijvoorbeeld een knipoog) en nee plas aub niet in je bikini

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 7, 2025

@jongex15 Neee ik plas ook niet op het strand maar ik doe nu zeg ma naar de wc gaan maar dan niet me bikini uit en dan gewoon laten lopen 

Onnodige tag verwijderd door De Kindertelefoon

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 7, 2025

@Marrit123456. Gaat je broekje dan niet naar plas ruiken?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 7, 2025

Ik zou je broekje uit doen als je naar de wc gaat! Ik vind het vrij goor.

Ik ben trouwens een meisje maar als jongen zou ik sowieso geen foto's maken van meiden.

Liefs yoyo

• July 7, 2025

Hallo,

Ja, je bikini niet uitdoen en dan plassen lijkt me inderdaad een beetje vies. Heb je daar dan geen last van?

Groetjes

Forum|alt.badge.img

Als je echt meer wil zou ik het doen met jongens die je ook echt vertrouwd en niet zomaar met mensen in het openbaar.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 9, 2025

Ik durf te wedden dat er veel jongens zijn meer met je zou willen doen, ze durven het vrijwel zeker niet te vragen. Ik durf ook nooit op een meisje af te stappen, maar als ze het mij vragen zou ik er geen probleem mee hebben. 

Ja in bepaalde posities vindt ik dat wel geil, nooit gedaan maar lijkt me wel lekker.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 28, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Hi ik ben een jongen en vindt het erg geil dat je in bikini plast!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 10, 2026

-onnodige quote verwijderd-

Hi ik ben een jongen en vindt het erg geil dat je in bikini plast!

Jaa? Ja ik zelf ook wel 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 13, 2026

Hoi ​@Marrit123456. je hoeft eigenlijk niet veel te doen. Als er jongens zijn die je leuk vind ga gewoon eens een praatje maken. Alle jongens zien direct je cup D, die trekken sowieso de aandacht maar als je dan ook nog een gezellige meid bent kunnen er leuke dingen gebeuren hoor.