Ik vind haar leuk, hoe verder?

  • 31 March 2018
  • 3 reacties
  • 268 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen!

Ongeveer een half jaar geleden ben ik van vriendengroep veranderd. Ik heb nog goed contact met één iemand uit de eerste groep. In de tweede groep is het zo dat ik geaccepteerd wordt, maar nog niet in de "inner circle" ben als je begrijpt wat ik bedoel. Vorig jaar was ik erg aan het struggelen met op welk geslacht ik val. Ik kwam er niet uit en heb dus besloten om te zien wat er gewoon zou gebeuren. Nu is het dus zo dat ik een meisje uit de tweede vriendengroep erg leuk vind. Ik weet alleen niet of zij op vrouwen valt...

Mijn vraag aan jullie bestaat dus uit drie delen. Het eerste deel luidt als volgt: hoe kom ik er in hemelsnaam achter of dat meisje op vrouwen valt? Ik heb echt no clue hoe ik dit tactisch kan vragen. Ik dacht eerst dat ik misschien aan iemand anders uit de vriendengroep kon vragen of ze een vriendje had of zoiets, maar aangezien ik nog niet het idee heb dat ik op dat level met iedereen uit die vriendengroep ben, denk ik niet dat dit een goed idee is. Hoe kom ik hier dus achter?

Daarnaast wil ik haar wel graag hintjes geven dat ik haar leuk vind. Eigenlijk wil ik me dus een beetje flirterig opstellen tegenover haar. Dan is mijn vraag: hoe doe ik dit? Ik ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest en ik heb dus nooit in de positie gezeten om te flirten. Ik heb dus geen flauw idee hoe ik dit doe...

Als laatste wil ik mijn beste vriendin, uit de eerste vriendengroep, vertellen dat ik dit meisje leuk vind. Ik heb echter altijd erg hard gezegd dat ik hetero ben. Voor mijn gevoel is het dus ontzettend lastig om dit aan haar te vertellen. Ook heb ik niet echt een idee hoe ze zal reageren... Hoe kan ik dit dus het best aanpakken?

Alvast bedankt voor iedereen zijn hulp. In het kort zijn de vragen die ik dus stel de volgende:
- Hoe kom ik erachter of het meisje dat ik leuk vind op vrouwen valt?
- Hoe flirt ik met het meisje dat ik leuk vind?
- Hoe vertel ik mijn beste vriendin dat ik ook op vrouwen val?

Nogmaals, alvast bedankt!

Greetz,
Jub

3 reacties

Iemand?
haai jub,

vraag 1: geen idee zo verschrikkelijk veel manieren en ik ken je persoonlijkheid niet dus ik weet niet of je het subtiel wilt vragen of dat je t gwn vraagt maar ik denk subtiel anders vroeg je dit natuurlijk niet ik vraag het meestal door te vragen of ze een vriendje heeft of door doen durf of de waarheid te spelen ofzo gwn een beetje improviseren of gwn vragen

vraag 2: ik heb werkelijk waar geen idee ik flirt nooit maar ik denk dat je gwn haar aandacht een beetje moet krijgen en bij jongens moet je niet in de friendzone komen maar bij meisjes begint t vaak bij vriendschap dus ik zou zeggen probeer dichter bij te komen small talks Enzo weet je wel?

vraag 3: zeg t gwn vraag of je ff met r kan praten en zeg dat je een meisje leuk vind ze zal wss niet boos worden ofzo want waarom zou ze (of enige andere nare reacties) ze is je beste vriendin en ze zijn er om je te steunen en zodat je dingen kunt delen die je liever (nog) niet met andere deelt

sorry als dit echt een paar slappe antwoorden zijn maar ik zag je "iemand?" en toen dacht ik zo van: damn I feel bad for her en ja ik ben niet goed in dit soort dingen dus sorry hoop dat je er iets mee kunt...
sterkte!
Super bedankt voor je reactie! Ik ga wel wat proberen 🙂

Reageer