Skip to main content
Vraag

ik vind dat ik soms te snel klaarkom

• August 13, 2025
  • 7 reacties
  • 454 Bekeken

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2

yo ik heb een eens een vraag over masturberen ik vind dat ik soms te snel klaarkom en ja ik heb edging geprobeerd maar dat lukte niet zo goed iemand nog tips?

7 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 13, 2025

Ik zou het als meisje niet echt weten .

Maar je zou het rustiger moeten doen en als je bijna denkt te komen even pauze nemen dan weer door  dat heb ik ergens gehoord maar weet niet meer waar .

Ps of je doet wat phillip geubels zegt een ijsklontje klaar leggen en dan denken als je klaarkomt dat hij in je achterste gaat .. geen idee of het werkt maar klonk grappig

@Ananas69420, mocht je voelen dat je bijna klaar komt. Ga dan heel rustig verder of neem even een korte pauze. Zo zakt het weer een beetje en kan je daarna weer verder. 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 14, 2025

Dit is misschien een beetje vreemd maar als ik mijn adem inhoud tijdens het aftrekken kom ik altijd binnen 3 minuten klaar maar als ik mijn adem niet inhoud duurt het 20 soms wel 30 minuten. Misschien daar eens op letten?

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 14, 2025

@matpat13 oke zou kunnen maar ik hou mijn adem niet in lol

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 14, 2025

@Ananas69420, mocht je voelen dat je bijna klaar komt. Ga dan heel rustig verder of neem even een korte pauze. Zo zakt het weer een beetje en kan je daarna weer verder. 

al geprobeerd werkt niet

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 14, 2025

Ik zou het als meisje niet echt weten .

Maar je zou het rustiger moeten doen en als je bijna denkt te komen even pauze nemen dan weer door  dat heb ik ergens gehoord maar weet niet meer waar .

Ps of je doet wat phillip geubels zegt een ijsklontje klaar leggen en dan denken als je klaarkomt dat hij in je achterste gaat .. geen idee of het werkt maar klonk grappig

oh die laatste snap ik niet helemaal.

• August 15, 2025

@Ananas69420  Als voelt dat je bijna gaat komen je broek weer omhoog hijsen en compleet iets anders gaan doen