Beantwoord

ik twijfel of ik hetero of bi ben

  • 15 February 2020
  • 7 reacties
  • 378 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

ik heb een vraag waark wel mee zit

ik twijfel of ik hetero of bi ben..

ik heb momenteel een vriendje en ik heb seks met hem gehad en ik vond het leuk en niet tegen me zin maar toch twijfel ik of ik bi ben omdat ik soms aantrekingskracht ofz heb naar meisjes en jongens dus ik twijfel echt al maanden zou iemand tips hebben? Want ik wil het graag weten van mezelf hoe het nu zit ik ben ook bijna 16 jaar over paar maanden btw.

alvast bedankt voor mijn bericht te lezen,

groetjes anoniempje.

icon

Beste antwoord door Kitsune-san 15 February 2020, 19:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Misschien ben je wel biseksueel ja. ALs je je aangetrokken voelt tot meisjes (net zoals ik trouwens) en jongens ben je inderdaad bi. 

Als je er nu een beetje aan twijfelt kun je het nog wat gedachte geeft. Je hoeft niet meteen te weten of je bi, pan, poly of iets anders bent als je je aangetrokken voelt tot iemand anders dan her andere geslacht bent

 

Als je nog advies wil van een mede-biseksueel persoon, ben ik hier! just ask me

Hopelijk kom je nu verder,

:fox:  Kitsune-san :fox:

Reputatie 5
Badge +5

Antwoord is denk ik al gegeven

Ok bedankt voor je advies kitsune-san! :)

 

Reputatie 3
Badge +3

Graag gedaan! Als je nog vragen hebt wil ik je altijd helpen (◕ᴗ◕)

 

Badge

Sinds dat je al ontmaagd bent, zal ik het ook een keer proberen met een meisje, als het niet goed voelt of gewoon anders dan ben je waarschijnlijk bi, als het niet goed voelt dan ben je waarschijnlijk hetero maar onthoud altijd, het maakt niks uit waar je op valt!

Reputatie 4
Badge +3

Sinds dat je al ontmaagd bent, zal ik het ook een keer proberen met een meisje, als het niet goed voelt of gewoon anders dan ben je waarschijnlijk bi, als het niet goed voelt dan ben je waarschijnlijk hetero maar onthoud altijd, het maakt niks uit waar je op valt!


Ik heb hier geen verstand van, maar je hoeft geen seks te hebben om te weten wat je seksuele oriëntatie is. Als je op meisjes valt en je bent een meisje ben je lesbisch

als je op hetzelfde en 1 ander geslacht valt (non-binary valt daar ook onder) ben je bi

 

Je hoeft niet met iemand te slapen om dit te weten, volg gewoon je hart

 

Groeten,

Koekiemonster

Bedankt voor je reactie koekie monster ik denk dat ik er eindelijk uit ben na zoveel maanden :)! Alleen zatk met nog een ding maar dat heb ik net gepost..

Reageer