Skip to main content
Vraag

Ik trek af maar doe ik het goed?

• July 2, 2026
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Ik ben 12 jaar, en ik trek best vaak af. Maar het komt er een heel klein beetje uit en weet niet of het het juiste spul is, en dan nog het is niet zo veel...

3 reacties

bi-lieve
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 2, 2026

12 jaar zeg je ?

Nou dan ben je er niet laat bij.Meeste jongens produceren dan nog helemaal niets dus maak je geen zorgen ...even laten rijpen., blijf oefenen zolang het lekker is en maak je dus ook geen zorgen over het volume ….voordat je het weet heb je een theelepel vol en in de loop van de tijd zoiets als een hele lepel vol .Of meer want bij iedereen is dat anders.

Vraag maar eens aan vriendjes van je eigen leeftijd of - als je een oudere broer hebt -vraag je hem om wat meer informatie.

En ook Mevrouw Google kan je vast wel iets vertellen .

Veel plezier ​@Oliebolletje en hou ons op de hoogte .

ps

Het spul heet sperma !😁

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • July 3, 2026

Je hebt niet zoveel verschillende mogelijkheden om af te trekken: hand op en neer tot je klaar komt - meer niet.  Je krijgt een orgasme, dus het zit wel snor.  Dat het weinig is, komt waarschijnlijk doordat je nog best jong bent.  En het zal wel sperma zijn, meer kan er niet uit komen.

bi-lieve
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 3, 2026

Je hebt niet zoveel verschillende mogelijkheden om af te trekken: hand op en neer tot je klaar komt - meer niet.  Je krijgt een orgasme, dus het zit wel snor.  Dat het weinig is, komt waarschijnlijk doordat je nog best jong bent.  En het zal wel sperma zijn, meer kan er niet uit komen.

Bij mij in de klas zijn er nogal veel jongens die zich niet met 1-hand aftrekken maar hun penis VOL tussen beide handen nemen en in feite heen en weer gaan  rollen .Soort van versneld klaarkomen is dan de uitkomst .Doe het zelf sinds kort ook en verhiptdtdtdt → het klopt !

( tis wel vermoeiender dan ‘ lui  ‘ slechts je ene hand gebruiken ) 

Veel plezier ​@Oliebolletje en laat ons aub nog even weten of dat rollen ook bij jou werkt dan vragen we hierna wel het patent aan.😜