Vraag

ik snap zoveel niet!!!!

  • 10 August 2021
  • 4 reacties
  • 568 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hayy ik ben roos en ben 14 jaar en 7 maanden oud hier op het form wil ik mensen graag helpen maar heel vaak lees ik over vingeren en klaarstomen bij meiden enzo

maar ik heb dus nog nooit gevingert e.d

Maar hoe zit dat dan als je klaar komt wat gebeurt er?

Ben ik echt dom ofzo kunnen jullie mij ook uitleggen wat "speeltjes" zijn ofzo

 

Ik hoop dat je me niet raar vind 

 

Xxx roos

 


4 reacties

Badge

Ik ben een jongen maar ja ik kan wel wat vertellen als je aan het vingeren ben ook wel mastruberen kom je klaar ook wel een orgasme en dat gevoel vinden mensen echt fijn en bij sommige meiden is het anders met orgasmes sommige komen spuitend klaar (squirten) anderen komen normaal klaar zonder dat en met speeltjes zijn er dildos (rubber penis) of vibrator en die is het best door de trillingen en die zet je op je clitoris en ondertussen vingeren kom je goed klaar en ben ook 14 jaar en 7 maanden

Reputatie 7
Badge +4

Hey @roos2007 

Nee, hoor helemaal niet raar dat je niet vingert. Iedereen begint op een andere leeftijd. Als een meisje klaarkomt dan trekken spieren samen en krijg je een fijn gevoel.

Met speeltjes bedoelen ze in deze context seksspeeltjes die kunnen het leuker / fijner maken.

Als je wat meer over dingen wil weten moet je even kijken op sense een site voor seksuele voorlichting.

Groetjes NV

Reputatie 3
Badge +3

je moet toch een keer jezelf ontdekken en zo kan je op lange termijn zien wat je wel en niet prettig vind 

Badge

Heyy,

het maakt niet uit als je nog nooit gevingerd hebt. Iedereen doet het op een andere leeftijd!

 

En over speeltjes,  dat zijn dingen om het masturberen leuker en fijner te maken. Maar dat ligt bij iedereen weer anders. De een vindt het wel fijn, de ander niet. Als je zoekt op sex speeltjes dan kun je ze kopen ;) alleen sommige zijn best prijzig. Dus als ik jou was zou ik eerst gwn beginnen met vingeren enzo

 

xx Hallo1589

Reageer