Vraag

ik snap niks

  • 10 August 2020
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Badge

Hii, ik snap het niet helemaal meer.. ik kijk namelijk weleens naar deze vragen. En dan zie ik vragen over masturberen en pijpen enzo alleen weet ik eigenlijk niet wat dat betekent.. en aangezien ik na de zomervakantie naar de middelbare ga wil ik eigenlijk wel weten wat dat nou betekent.. kan iemand me dit uitleggen?? 


3 reacties

Hallo Ikweetniks :)

Pijpen = Het zuigen aan een penis of sexspeeltje.

Masturberen = Jezelf bevredigen door je penis/vagina te stimuleren met je vingers of een sexspeeltje.

-TheMightySlayer <3

HiIkweetniks,

 

het is helemaal niet erg als je dat allemaal nog niet weet, maar het is wel verstandig om hier je vraag te stellen.

@TheMightySlayer had de woorden je gevraagd had al netjes uitgelegd, dus wat at betreft  ben je al een heel eind.

Maar toevallig weet ik een leuke site waar je heel veel betrouwbare informatie kunt vinden.

Ik stuur je hierbij een linkje en ik heb de zoekfuntie al gekozen, dus je kunt woorden waar je meer over wilt eten daar gelijk intypen.

 

Ik kan me ook voorstellen dat je strakjes bijvoorbeeld meer wilt weten over verliefdheid of over je lichaam of misschien wel over kussen/tongen.

Dat kun je allemaal daar vinden, dus kijk gerust eens rond en klik random op dingen. Dan weet je een beetje wat er mogelijk is.

https://sense.info/nl/

 

Succes en als nog vragen hebt, stel ze gerust. Dan  is er vast wel iemand die je verder wil helpen.

 

Groetjes,

M&M's

Sense.info is idd een hele goeie site. Op deze site hebben ze een speciale pagina genaamd Seks ABC. Hier staan alle termen met betrekking tot seksualiteit tussen. Hier kun je eens doorheen bladeren en aanklikken wat je nog niet weet. Dan krijg je een uitgebreide maar makkelijk te begrijpen uitleg.

 

Groetjess

Reageer