Vraag

Ik snap er even helemaal niks van

  • 1 August 2018
  • 1 reactie
  • 206 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb sinds gister een vriendin ( het meisje uit een eerder topic) toen we dus gister net verkering hadden vroeg ze of ze me mocht zoenen ik vond oké ik kreeg precies op dat moment en erectie ze zag het en lachte een beetje toen zei ze dat ze het ook spannend vond en ook op gewonden was ze vroeg toen of ik al had nagedacht over seks enzo ik zei ja en ik was nog steeds zenuwachtig toen pakte ze mijn handen en legde ze op haar borsten ik zei dat ik het nog al snel vond gaan en dat even wilde wachten ze lachte weer en ze zei dat ze naar huis moest

Mijn vraag is nu heb ik iets verkeerd gedaan en zo ja wat en hoe kan ik het oplossen

Alvast bedankt

1 reactie

Ik vind het erg knap van je dat je hebt aangegeven dat het te snel voor jou ging.
Ik denk dat het sllemaal door de zenuwen kwam, jullie vonden het beiden spannend en wellicht wist zei door haar zenuwen niet hoe ze erop moest reageren en is ze naar huis gegaan.
Maar er is maar een manier om hier achter te komen en dat is door met haar af te spreken en kijken of ze anders doet. Je kan het natuurlijk haar ook gewoon vragen.

Reageer