Ik schaam me voor mijn penislengte

  • 12 August 2018
  • 5 reacties
  • 904 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 17 jaar en mijn penis is 12,5 cm. Is dit heel klein? En moet ik me hiervoor schamen? Ik ben bang dat als ik sex heb de ander niets voelt of het niet lekker vindt...

5 reacties

(https://gemiddeldgezien.nl/gemiddelde-lengte-penis)
Je zit net onder het gemiddelde, maar daar hoef jij je niet om te schamen.
Mocht jij echt uit je weg willen gaan om je partner te plezieren, dan zou je altijd zogenaamde "penis extenders" kunnen aanschaffen.
Zo zul jij je partner toch stimuleren en je kunt wat meer exotisch uitkiezen en proberen.
Badge +3
Zoals MENSPERSOON al zegt zit je iets onder het gemiddelde, ik ben 13 en zit er, voor mijn leeftijd, iets boven: 14cm stijf. Maar of je nou 5 cm boven het gemiddelde of 5 eronder zit, maakt niet uit! Als ie maar werkt!! En je penis groeit nog tot ongeveer je 20e! Nog 3 dikke jaren te gaan!
Hoi

Ieders lichaam is anders, en daar hoef je je niet om te schamen. Dat je penis kleiner is dan gemiddelde lengtes op het internet, hoeft niet te betekenen dat jij of je partner er minder plezier aan kunnen beleven. Er zijn verschillende manieren om je partner te stimuleren, dus maak je daar niet te veel zorgen over.

Groetjes
x
Hi Onbekendddd, Ga je niet schamen om je penislengte!
In de natuur is het gewoon dat er veel verscheidenheid is!
Met 12,5 cm kan je al goed seks hebben!
Ga je niet schamen voor iets waar je niks aan kan doen!
Yo !
t is wel een beetje klein maar goed genoeg voor seks ik ben 13 en me pik is 15 cm stijf

Reageer