Vraag

ik schaam me voor me lichaam

  • 17 December 2020
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

dus ik was vroeger gepest en in elkaar geslagen en er zitten allemaal wonden  op me lijf en ze hebben me onverzekerd gemaakt iemand tips voor hoe ik me niet meer schaam of ik me zelfvertrouwen weer krijg


3 reacties

dus ik was vroeger gepest en in elkaar geslagen en er zitten allemaal wonden  op me lijf en ze hebben me onverzekerd gemaakt iemand tips voor hoe ik me niet meer schaam of ik me zelfvertrouwen weer krijg

Dat is niet zo fijn dat je gepest bent en allemaal wonden hebt maar ben je onzeker door de wonden of door dat je gepest bent 

 

Is dit op de basisschool op middelbare school gebeurt 

Hoe oud ben je 

En wordt je  er ook mee gepest nog of ben je zelf gewoon onzeker

 

Ik heb zoiets ook gehad maar dan zonder in elkaar slaan 

Mijn tip is gewoon zoek iemand op die vrienden met jou wil worden en die misschien wel beste vrienden wil worden zodat hij jou kan steunen en helpen 

 

Ik hoop dat je hier wat aan heb want dit heeft bij mij op Om geholpen 

Doe iets waar je zelfverzekerdheid uit kunt halen, iets wat misschien een beetje buiten je comfortzone ligt. Een goede optie is sporten. Wat je is overkomen is erg naar, en ik hoop dat je hier professionele hulp voor hebt gekregen en anders is dat ook een aanrader. Maar hoe je over jezelf denkt is echt belangrijk voor je dagelijks leven en je toekomst, dus daar moet je echt aan werken, zorgen dat je zelfverzekerder en trotser kan zijn op jezelf juist omdat je die nare tijd hebt overleefd. 

Reputatie 2
Badge +3

Je moet je niet schamen voor hoe je er uit ziet!

Je bent zoals je bent!

Stay strong!

Reageer