Vraag

ik schaam me omdat mijn dick te klein is

  • 10 February 2021
  • 8 reacties
  • 325 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Tijdje geleden dat ik weer hier op ben maar ik moet even iets delen en ik heb advies nodig ik ben 15 jaar en ik ben heel erg onzeker over mijn geslachtsdeel hij is ongeveer 10 tot 15 cm maar ik denk dus dat dat gewoon te klein is voor mijn leeftijd please iemand tips.


8 reacties

Reputatie 1
Badge +1

meiden vinden het niet erg als ie klein is

en vanaf 5cm kun je seks hebben 

Maar dat is zo ongemakkelijk condooms kopen doe maar de kleinste maat en ik wil gewoon indruk maken en een beetje normaal over komen

Ik ben een meisje, maar ik snap heel goed dat je hier onzeker over kan zijn. Bij meiden gebeurt hetzelfde, maar dan gaat het over te kleine borsten.
Helaas moet ik je teleurstellen dat je hier niks aan kan doen. Daarnaast ben je 15 (en zit je dus in de puberteit) en kan je geslachtsdeel nog gaan groeien. Het is nu helaas zoals het is. Je moet accepteren dat jou geslachtsdeel net iets kleiner is als die van je vrienden. Maar ik kan je wel wat hoop geven: de meeste vrouwen boeit dit helemaal niks. Wij kijken naar innerlijk en niet naar de grootte van iemands geslachtsdeel. En het valt mee hoe klein hij is. Ik ben aantal keer een forum tegen gekomen waar jongens onzeker waren over een nóg kleinere penis.
Maar maak je alsjeblieft een zorgen! Ik snap dat ik met dit bericht niet meteen als je onzekerheden weg kan schrijven. Maar ik hoop dat je een beetje gaat nadenken en erachter zult komen dat het helemaal niet zo erg is als het lijkt.

soyeonx ♡

Reputatie 3
Badge +3

Volgensmij valt het wel mee hoor, ik ken iemand die is 12 en zijn dick is 5 cm stijf en 15 tot 10 is toch normaal of niet?

De groeten

Reputatie 3
Badge +3

Oja Zelf ben ik 13 en heb slap 8 en stijf 14

Reputatie 2
Badge +3

Tijdje geleden dat ik weer hier op ben maar ik moet even iets delen en ik heb advies nodig ik ben 15 jaar en ik ben heel erg onzeker over mijn geslachtsdeel hij is ongeveer 10 tot 15 cm maar ik denk dus dat dat gewoon te klein is voor mijn leeftijd please iemand tips.

als de vrouw een niet te dikke kont heef is prima want je hebt 8 of 9 cm nodig om de clutorens te bereiken dus heb je 6 cm voor de vagina speling

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @jongen12 ,

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. De clitoris heeft een binnenste en buitenste deel. Voor het bereiken van de clitoris maakt het dus niet uit hoe groot je penis is. Voor correcte informatie verwijzen we je naar Clitoris | Sense.info 

Groetjes,

Renske

De Kindertelefoon 

Hey,

 

het maakt echt totaal niet uit hoe groot ‘ie is, en hij is ook helemaal niet klein. Het gaat niet om de grootte, maar om wat je ermee kan.

veel succes!

Reageer